خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر سه فیلم زرد، شَـنِـل، مالاریا

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۶۳

پوستر سه فیلم سینمایی زرد، شَـنِـل و مالاریا در آستانه اکران عمومی رونمایی و منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پوستر فیلم سینمایی "زرد"که از ١٢ مهر ماه اکران عمومی می‌شود، رونمایی شد. اکران اولین ساخته مصطفی تقی زاده که تا کنون حضورهای موفقی در جشنواره‌های جهانی داشته است، از ١٢ مهر ماه در گروه سینمایی قدس آغاز می‌شود. پوستر این فیلم توسط محمد روح الامینی طراحی شده است. در خلاصه داستان "زرد"  آمده: آدم‌های عجیبی هستیم... امروزمون با فردا خیلی فرق میکنه.

بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی و حسین مهری در «زرد» به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین پوستر فیلم سینمایی «شَـنِـل» به کارگردانی حسین کندری و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری با طرحی از آرمان کوچکی در آستانه اکران رونمایی شد.

فیلمنامه‌ی «شَنِل» نوشته حمیدرضا بابابیگی تراژدی تنهایی انسان‌هاست که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می‌گردد؛ در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی‌بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

فیلم «شَنِل» با بازی باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا، مسعود فروتن، آیسان حداد، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری از ٢٦ مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز خواهد کرد.

نسیم صبا پخش کننده  فیلم سینمایی «شَنِل» است و گروه دیالوگ تبلیغات اکران این فیلم را بر عهده دارند.

همچنین توسط سازندگان فیلم مالاریا در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی" مالاریا  "به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی پوستر فیلم با طرحی از امین شفیعی رونمایی شد.

" مالاریا " روایت داستان یک دختر و پسر است که در تهران گردی‌های خود با یک گروه موزیک خیابانی آشنا می‌شوند. این آشنایی اتفاقاتی را رقم می زند که پایان هولناکی دارد.ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری در این فیلم ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز