خبرگزاری کار ایران

اکبر رادی با انتشار هر اثرش در دنیای تئاتر حیات دوباره می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۵۶

بنیاد اکبر رادی در پیامی نوشت: ایمان داریم اکبر رادی با انتشار هر اثرش در صحنه و دنیای تئاتر ایران و جهان، حیات و میلادی دوباره می‌یابد و ما را به درکی جدید از زندگی رهنمون می‌سازد.

به گزارش ایلنا، پیام بنیاد اکبر رادی به مناسبت هفتاد و هشتمین زاد روز اکبر رادی منتشر شد. در این پیام آمده است:

در دهمین روز از مهر ماه سال ۱۳۱۸ خورشیدی بزرگمردی از تبار قلم، عشق و زیبایی پا به عرصه حیات گذاشت که سرآغازی دیگر برای تولد درام‌نویسی نوین ایران شد. سرآغازی که با نخستین اجرا و انتشار اثرش، نویدبخش تحولی دیگر در درام ایرانی گشت و ظرفیت‌ها و پیشنهادهای جدیدی را برای تئاتر معاصر مطرح کرد و چندی نگذشت که هر اثرش، روشنگری‌ها و آموزه‌هایی پیش‌روی نمایشنامه‌نویسان قرار داد.

ایمان داریم اکبر رادی با انتشار هر اثرش در صحنه و دنیای تئاتر ایران و جهان، حیات و میلادی دوباره می‌یابد و ما را به درکی جدید از زندگی رهنمون می‌سازد.

هفتاد و هشتمین زادروز ایشان را به همه اهل فرهنگ و هنر به ویژه به نمایشنامه‌نویسان و اهالی قلم تبریک می‌گوییم و برای نمایشنامه‌نویسان و هنرمندان تئاتر ایران آرزوی سعادت، سلامت و سربلندی همیشگی می‌کنیم.

هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی

دهم مهر ماه ۱۳۹۶ خورشیدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز