خبرگزاری کار ایران

نسل نو معماری ایران در چهارمین مثلث

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۲۸

به مناسبت روز جهانی معماری، جامعه مهندسان معمار ایران، چهارمین سری از برنامه‌های مثلث را امروز دوشنبه 10 مهرماه 1396 در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، به مناسبت روز جهانی معماری، جامعه مهندسان معمار ایران، چهارمین سری از برنامه‌های مثلث را امروز دوشنبه 10 مهرماه 1396 در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

‌برنامه‌ی مثلث، مجموعه گفتارهای ٧ دقیقه‌ای معماران است که به معرفی چهره‌‏هایی از نسل نو معماری ایران اختصاص دارد.

این برنامه از چهار بخش به شرح زیر تشکیل شده است:

بخش اول: مسابقه معماری

معرفی تعدادی از استعدادهای جوان معماری ایران که با بهره‌مندی از عیار فنی و قدرت طراحی توانسته‏‌اند در مسابقات اخیر به جایگاه برتر دست یابند.

– هانیه علیزاده

– نیما مکاری

– محمد خاوریان

بخش دوم: حرفه معماری

معرفی معماران جوان و خلاقی که بر پایه‌ی قابلیت‏‌های شخصی و با بهره‏ گیری از ظرفیت‏‌های موجود در حرفه، توانسته‌اند، به معرفی توانمندی‏‌های خود از طریق دفتر مهندسی شخصی اقدام کنند و جایگاه مناسبی برای خود ایجاد نمایند.

– شهاب میرزاییان

– مهران حق ‏بین

– زهرا آرمند

– مهران داوری

بخش سوم: بازنمایی معماری

معرفی توانمندی و ظرفیت‏‌های برخی معماران جوان که به انعکاس، معرفی و نقد معماری با بهره‏‌گیری از ظرفیت‏‌های فضای مجازی، پژوهش، آموزش، مستندسازی، طراحی رویداد و … می‏‌پردازند؛ با هدف قدرشناسی و ارج ‏گذاردن به ارزش حضور و ضرورت نقش‏‌آفرینی آنان برای تثبیت جایگاه معماری در جامعه و نیز با هدف معرفی گوشه‏‌هایی از ظرفیت‏‌های کارآمد و مناسب حرفه‌ی معماری، برای نسل جدید دانش آموختگان معمار.

– خسرو سالاریان

– الناز تهرانی

– یوسف بهدری

– ارائه تجربه آرمین محسن دانشگر از نحوه راهیابی به حرفه و تثبیت موقعیت حرفه‏‌ای پس از فارغ‌التحصیلی

بخش چهارم: جمع‏ بندی

– علی کرمانیان

– یاسر موسی ‏پور

این برنامه امروز، در تالار استاد جلیل شهناز ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز