خبرگزاری کار ایران

افتتاح «کوکوی کبوتران حرم» با حضور ناصر تقوایی و حسین پاکدل

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۰۲

نمایش کوکوی کبوتران حرم با حضورثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، ناصر تقوایی و حسین پاکدل افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، «کوکوی کبوتران حرم» جدیدترین اثرگروه تئاترشیوه به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی افسانه ماهیان با رویکردی اجتماعی که قرار است از پنجشنبه 13 مهرماه روی صحنه برود، با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، ناصر تقوایی و حسین پاکدل افتتاح می‌شود.

افسانه ماهیان پیش از این کارگردانی آثاری چون هم هوایی، سه جلسه تراپی و از زیرزمین تا پشت‌بام را برعهده داشته است.

در این نمایش که 12پرسوناژ زن دارد (به ترتیب نقش) مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل این نمایش می‌توان به منوچهر شجاع (طراح صحنه، لباس و نور)، امیر اسمی (طراح گرافیک)، بامداد افشار (موسیقی)، تورج ثمینی‌پور (تهیه کننده)، زمان وفاجویی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)،‌ روژان کردنژاد (دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه)، نونا نیسی و اشکان جذابیان (مدیران صحنه) و البرز تیمورزاده (عکس و ویدئو) اشاره کرد.

کوکوی کبوتران حرم به از 13مهر در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، پلاک 74 هر شب ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز