خبرگزاری کار ایران

هادی حجازی‌فر، مهمان امشب کتاب باز

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۷۹۵

برنامه «کتاب باز» از این هفته پنج شب در هفته از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، این برنامه که پیش از این سه روز در هفته روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت از امروز شنبه 15 مهر ماه به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها هر شب پخش می‌شود.

فصل دوم «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تاکنون 14 قسمت از این برنامه پخش شده است.

این برنامه که قرار است با نگاه و رویکرد متفاوتی سراغ ترویج فرهنگ کتابخوانی برود از این پس هر هفته شنبه تا چهارشنبه از شبکه نسیم پخش می‌شود و هر بار در گفتگو با مهمان برنامه از دنیای کتاب‌ها سخن گفته می‌شود.

در قسمت‌های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، رضا کیانیان، مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده، حمید داوودآبادی، سیدمهدی شجاعی و حجت الاسلام زائری حضور یافتند و از کتاب‌های مورد علاقه، قصه‌های کودکی و خاطره‌های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از بخش‌های گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه نوشته و آن را می‌خوانند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می‌کند که به نوعی کتاب باز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز