خبرگزاری کار ایران

سمینار دو روزه‌ «مجسمه: درنگی در وضعیت» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۷۸

سمینار دو روزه‌ی همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سمینار دو روزه‌ی همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران برگزار می‌شود.

در ادامه برنامه‌های همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران، سمیناری دو روزه با عنوان «مجسمه: درنگی در وضعیت» روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 17 و 18 مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود. در این سمینار که بخش پژوهشی این همایش بر آن متمرکز شده است، سخنرانان به ارائه مقالات خود در حوزه‌های هنر معاصر ایران، چیستی و مرزهای مجسمه و تجربۀ مجسمه می‌پردازند.

سیامک دل‌زنده، هلیا دارابی، حمید سوری، مسعود علیا، حمید کشمیرشکن، و امیر نصری سخنرانان این سمینار هستند و هاله تنگر، هنرمند معاصر ترک و مهمان ویژه همایش دوسالانه‌ی هفتم، آغازگر این برنامه‌ی دو روزه خواهد بود.  

 همایش هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران از اسفند ماه 1395 آغاز شد و تاکنون شش نشست و پنج درسگفتار چهار جلسه‌ای در موزه هنرهای معاصر برگزار کرده است. برای اولین بار در تاریخ دوسالانه‌های ملی، محدوده زمانی این همایش به فاصله‌ی زمانی از اعلام فراخوان تا پایان دوسالانه افزایش یافته است و این سمینار مهم‌ترین بخش این همایش است که طی دو روز برنامه منسجم به همت استادان فلسفه، نظریه و نقد هنر برگزار خواهد شد.

این برنامه دوشنبه و سه‌شنبه 17 و 18 مهرماه از ساعت 14 تا 18 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز