خبرگزاری کار ایران

سیدعباس صالحی در پاسخ به ایلنا:

چرایی و چگونگی مصرف بودجه‌های ارشاد باید مشخص شود/ اولویت با حوزه تجسمی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۴۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این دوره، حتماً اولویت‌گذاری در تخصیص بودجه‌ وزارت ارشاد در ارتباط با بحثِ کل حوزه‌های وزارت ارشاد، از جمله‌ حوزه‌ هنرهای تجسمی و موزه، اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پاسخ به این سؤال که در دوره‌ جدیدِ وزارت ارشاد، چه برنامه‌ای برای به‌روز رسانیِ سیستم حریق و تهویه‌ گنجینه‌ موزه‌ هنرهای معاصر تهران در نظر گرفته شده و آیا بودجه‌ خاصی به آن تخصیص داده‌ شده یا خیر، گفت: حفاظت و صیانت از گنجینه‌ موزه‌ی هنرهای معاصر تهران و اینکه شرایط مطلوب‌تری نسبت به گذشته پیدا کند، مورد توجه این دوره خواهد بود. این گنجینه، یکی از مراکزِ مهم ما، برای آثار نفیس هنری در کشور است و ما تلاش می‌کنیم انشالله شرایطی که در موزه وجود دارد، شرایط بهتری از نظر حفاظت و صیانت از آثار آن باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره خریدِ چند اثر ازسوی معاونت هنری وزارت ارشاد از حراجی تهران، گفت: در این دوره، حتماً اولویت‌گذاری در تخصیص بودجه‌ی وزارت ارشاد در ارتباط با بحثِ کل حوزه‌های وزارت ارشاد، ازجمله‌ی حوزه‌ی هنرهای تجسمی و موزه، اتفاق خواهد افتاد تا خرید اثر. هم‌چنین در دوره‌ جدید، ما یک نظام روشن‌‌تر و شفاف‌تری را در اولویت‌بندی هزینه‌ها خواهیم داشت، و طبعاً هر کاری از سوی ما استدلا‌ل‌های خودش را خواهد داشت تا مشخص شود چرا بودجه‌ای در جایی از ارشاد و چگونه مصرف شده است؛ نه در جایی دیگر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز