خبرگزاری کار ایران

کتاب­‌های سه دوسالانه­ مجسمه­‌سازی تهران منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۸۰

کتاب­‌های سه دوسالانه­ مجسمه­‌سازی تهران همزمان با اختتامیه­ هفتمین دوره این دوسالانه­ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب­‌های سه دوسالانه­ مجسمه­‌سازی تهران هم‌زمان با اختتامیه­ هفتمین دوره این دوسالانه­ منتشر شد.

کتاب‌های دوره‌های پنجم تا هفتم دوسالانه مجسمه‌سازی تهران همزمان با هفتمین دوسالانه منتشر شد و در اختتامیه دوسالانه هفتم ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ مهر در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می‌شود.

کتاب­ هفتمین دوسالانه­ مجسمه­‌سازی تهران شامل ۷۸ اثر بخش مسابقه با تم «وضعیت» و ۱۸ اثر مدعوین همزمان با اختتامیه­ دوسالانه منتشر شد.

ششمین دوسالانه­ مجسمه­ سازی تهران سال ۱۳۹۰ برگزار شد و در آن سال ماکت کتاب آماده شد اما کتاب منتشر نشد و حالا همزمان با هفتمین دوسالانه کتاب دوره­ ششم نیز انتشار یافت.

پنجمین دوسالانه­ مجسمه ­سازی تهران ۱۰ سال پیش یعنی در سال ۱۳۸۶ برگزار شد اما کتاب این دوسالانه منتشر نشد. با پیگیری برگزارکنندگان هفتمین دوسالانه اطلاعات و تصاویر پنجمین دوسالانه تهیه و گردآوری و کتاب پنجمین دوسالانه نیز همزمان با اختتامیه­ دوسالانه­ هفتم منتشر شد.

با انتشار کتاب این سه دوره­ دوسالانه، مستند سازی و امکان بررسی دوسالانه­ ها و تحول آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز