خبرگزاری کار ایران

اولین حضور همای در صداوسیما+صوت

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۳۴

پرواز همای که تا سال 94 کنسرت‌هایش با وجود دریافت مجوزهای لازم نیز لغو می‌شد و موسیقی‌اش اجازه پخش از تلویزیون کشورمان را نداشت این روزها با اجرای تیتراژ سریال "نوار زرد" به شبکه دو سیما آمده است.

به گزارش ایلنا، موسیقی تیتراژ سریال «نوار زرد» با عنوان "دیوانه‌تر شدم" اولین همکاری پرواز همای با یک مجموعه تلوزیونی محسوب می‌شود که این شب‌ها در حال پخش از شبکه دو است.

سریال «نوار زرد» همزمان با هفته ناجا در حال پخش از شبکه دوم سیما است. پرواز همای هم به عنوان خواننده با این مجموعه همکاری داشته است. همای علاوه بر خوانندگی و سرودن شعر قطعه «دیوانه‌تر شدم»، آهنگساز و تنظیم ‌کننده آن نیز بوده است. نوید شاه‌بیگی نیز کار صدابرداری و میکس این قطعه را انجام داده است.

سریال پلیسی «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ۲۵ قسمت و با مضمونی جنایی- پلیسی روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است.

در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: «سرگرد امیدی از افسران زبده فتا به همراه سروان محسن، با کلاهبرداری‌های اینترنتی متعددی روبرو می‌شود که در این میان با ورود به پرونده‌ای اتفاقات جدیدی رقم می‌خورد ...»

 قطعه "دیوانه‌تر شدم" را از اینجا می‌توانید بشنوید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز