خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعت اجرای امروز کوکوی کبوتران حرم/ «تقدیر» داستان یک شهید مفقودالاثر است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۰۰

تغییر ساعت اجرای نمایش «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی افسانه ماهیان در روز یکشنبه (امروز) و نیز آغاز اجرای نمایش «تقدیر» به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری در تماشاخانه گندم سالن پرویز پرستویی دو خبر از تئاتر است.

به گزارش ایلنا، «کوکوی کبوتران حرم» جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی افسانه ماهیان با رویکردی اجتماعی، روز یکشنبه مورخ ۲۳مهرماه در ساعت ۵:۳۰ در سالن شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «کوکوی کبوتران حرم» با غنای ادبی علیرضا نادری به مسائل اجتماعی زنان می‌پردازد و مردم می‌توانند با موضوعات اجتماعی‌ای که این نمایش به آنها می‌پردازد به خوبی ارتباط برقرار کنند.

همچنین در این نمایش که ۱۲ پرسوناژ زن دارد، مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل این نمایش می‌توان به منوچهر شجاع (طراح صحنه، لباس و نور)، امیر اسمی (طراح گرافیک)، بامداد افشار (موسیقی)، تورج ثمینی‌پور (مدیر تهیه و تولید)، محمدزمان وفاجویی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)،‌ روژان کرنژاد (دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه)، نونا نیسی و اشکان جذابیان (مدیران صحنه) و البرز تیمورزاده (مسئول عکس و ویدئو) اشاره کرد.

کوکوی کبوتران حرم جدیدترین اثر گروه تئاتر شیوه است به کارگردانی افسانه ماهیان از ۱۳ مهر در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، پلاک ۷۴ هر شب ساعت ۱۹ به صحنه رفته است.

تغییر ساعت اجرای امروز کوکوی کبوتران حرم/ «تقدیر» داستان یک شهید مفقودالاثر است

«تقدیر» در سالن پرویز پرستویی روی صحنه می‌رود

نمایش «تقدیر» به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری از ۲۳ مهر الی ٩ آبان ساعت١٨ در تماشاخانه گندم سالن پرویز پرستویی روی صحنه می‌رود.

مهتاب عسکری، مهدی برنس، امیر عبادی در نمایش «تقدیر» به عنوان بازیگر  نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از مریم امین‌زاده منشی و مدیر صحنه، عماد ابوالفتحی طراح صحنه، سهیلا انصاری مشاور رسانه، شقایق بهرامی هماهنگی، بهاره برازمند، سلماز نجفی و الهام ایزدپرست گریمور، حسین علی‌پور نور و صدا نام برد.

یگانه ماشینچیا به عنوان عکاس، محمدرضا جعفری ساخت تیزر، دانیال عسکری و مرجان عسکری انتخاب عکس و موسیقی، محمد حسینی تدارکات و حامد همایونی به عنوان روابط عمومی در نمایش تقدیر فعالیت می‌کنند.

نمایش تقدیر به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسگری ضمن پرداخت به شخصیت والای یک شهید مفقودالاثر گریزی هم به گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش و تلاش آنها برای نفوذ در خاک ایران می‌زند.

قسمت‌هایی از این متن بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده است.

در نمایش تقدیر ابوریاض افسر درجه‌دار عراقی در مرزهای جنوبی توسط مأموران ایران دستگیر می‌شود او به اتمام جاسوسی بازداشت و مورد بازجویی قرار می‌گیرد... اما در انتها معلوم می‌شود او به دنبال پیدا کردن خانواده یک جوان بسیجی که به جای پسرش به او تحویل دادند و براساس یک اتفاق او را در کربلا دفن کرده بود به ایران آمده است و ادامه ماجرا ...

مدت زمان نمایش تقدیر ٦٠ دقیقه است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند یا با شماره ٨٨٨٠٨٠١٨ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز