خبرگزاری کار ایران

«خاطرات پاییزی» به ولز رسید

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۴۲

«خاطرات پاییزی» به کارگردانی علی فخرموسوی در دهمین حضور بین‌المللی خود به جشنواره جهانی فیلم کاردیف ولز انگلستان می‌رود.

به گزارش ایلنا، «خاطرات پاییزی» ساخته علی فخرموسوی و به تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده از ایران و ویکتور ویلهلم از جمهوری چک که سال گذشته در اوکراین تولید شده بود، روز 9 اکتبر در جشنواره ولز به نمایش در می‌آید.

این فیلم که اولین تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری چک و اوکراین است دهمین حضور بین‌المللی خود را همراه با آثاری از 24 کشور جهان در جشنواره جهانی فیلم ولز انگلستان تجربه می‌کند که تنها ایران و ژاپن کشورهایی هستند که از قاره آسیا در این جشنواره حضور دارند.

جشنواره فیلم بین المللی کاردیف یک رویداد هنری است که از ٢٧ تا ٢٩ اکتبر سال ٢٠١٧ در ساختمان تاریخی پیرده در قلب کاردیف خلیج در جنوب ولز برگزار می‌شود.

مراسم پایانی نخستین دوره برگزاری این فستیوال در روزهای ٢٧ تا ٢٩ اکتبر در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد.

 جشنواره بین‌المللی فیلم کاردیف در ١٠ بخش مختلف نظیر فیلم کوتاه، فیلم مستند بلند، فیلم مستند کوتاه، کلیپ‌های تصویری و پویانمایی و در دو قسمت فیلم‌های انگلیسی زبان و ولزی برگزار می‌شود.

این فیلم تاکنون دیپلم افتخار و نشان یادبود سازمان حمایت از قربانیان جنگ وابسته به سازمان ملل و اتحادیه اروپا، جشنواره بین‌المللی کرونا کارپات 2016، جایزه ارکیده طلایی و فیلم منتخب مردمی از جشنواره ترنُپیل 2016 اوکراین و... را در جشنواره‌های مختلف به دست آورده و فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی Dream City 2016  بوده است. فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» به تازگی جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته را نیز دریافت کرده است.

«خاطرات پاییزى» عاشقانه‌ای ضد جنگ است که در سکوت کامل خبری و با عوامل اروپایی در مرز اوکراین و اسلوواکی فیلمبرداری شده است.

این فیلم قصه دختری را به تصویر می‌کشد که خانه و خانواده‌اش مورد حمله و تجاوز گروه‌های تروریستی قرار گرفته است؛ او که آواره‌گی، نابینایی و حتی از دست دادن قدرت تکلم را تجربه می‌کند در نهایت می‌تواند آرامش و عشق را در گوشه‌ای دیگر از دنیا در کنار مردمی که خود آسیب دیده از جنگ هستند، بیابد.

در فیلم «خاطرات پاییزی» نازنین احمدى شاهپورآبادى بعنوان بازیگر نقش اول زن در کنار بازیگران مطرح اروپاى شرقى ایفاى نقش مى‌کند.

این فیلم در جدول اکران گروه هنر و تجربه قرار دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی اکران خواهد شد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: دیمیتری ویشنیاک، مدیر صداگذاری: نیک استریلِسکی، تدوین: الکسانددر نِدبایف، طراح لباس: آلِنا زاویدیوسکا، طراح صحنه: رُسلان پیساچِنکو، طراح چهره‌پردازی: گریم: کاترینا ستارُوُیتووا، موسیقی متن: رُمان کروتین، انتخاب بازیگر: ویکتوریا لینهارتووا، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز