خبرگزاری کار ایران

حمایت شهرداری تهران از یک رویداد عکاسی

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۸۸

سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از ششمین دوره 10 روز با عکاسان حمایت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران از ششمین دوره 10 روز با عکاسان حمایت می‌کنند.

جلسات دبیر ششمین 10 روز را عکاسان با سید مجتبی موسوی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران و رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار شد.

نشست مشترک ششمین دوره 10 روز با عکاسان و سازمان زیباسازی شهر تهران با حضور سیف الله صمدیان (رییس هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران)، ساعد نیک ذات، دبیر ششمین دوره 10 روز با عکاسان و مریم منصوری؛ دبیر اجرایی این همایش با سید مجتبی موسوی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.

ساعد نیک ذات با اشاره به فعالیت انجمن عکاسان ایران و 10 روز با عکاسان به عنوان یکی از برنامه‌های انجمن گفت: 10 روز با عکاسان پس از پنج دوره به رویدادی مهم در بین جامعه عکاسی تبدیل شده که فضا و فرصت هنری مناسبی را برای شهر و شهروندان تهران فراهم می‌کند.

سید مجتبی موسوی نیز در این نشست گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران در تعامل با تشکل‌ها و انجمن‌ها از برنامه‌های هنری حمایت می‌کند و از ششمین دوره 10 روز با عکاسان به عنوان رویداد حرفه‌ای و فراگیر عکاسی حمایت خواهد کرد و امکانات و ظرفیت‌های این سازمان از جمله در زمینه تبلیغات شهری و محیطی به 10 روز با عکاسان اختصاص می‌یابد.

همچنین نشست ششمین دوره 10 روز با عکاسان با سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران با حضور ساعد نیک ذات؛ دبیر ششمین دوره 10 روز با عکاسان، مسعود زنده روح کرمانی؛ عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان،  محمود صلاحی؛ رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران و امیر عبدالحسینی؛ معاون هنری این سازمان برگزار شد.

ساعد نیک ذات در این نشست گفت: 10 روز با عکاسان ظرفیت‌های فراوانی دارد که برای تحقق و ارائه آن‌ها به نحو مناسب ضرورت دارد شهرداری تهران با توجه به وظیفه‌ای که در توسعه هنر دارد از این برنامه حمایت کند.

محمود صلاحی نیز گفت:  10 روز با عکاسان در این چند دوره به رویداد مهمی تبدیل شده و فضای پویایی را فراهم کرده است. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز بر اساس وظایف از این رویداد حمایت خواهد کرد و تقویت تعامل با  تشکل‌ها از جمله انجمن عکاسان ایران را دنبال می‌کند.

انجمن عکاسان ایران ششمین دوره 10 روز با عکاسان را آذرماه امسال در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز