خبرگزاری کار ایران

عواید فروش بلیت «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» اهدایی به زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۹۶

درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی «پیام عزیزی» در روز چهارشنبه 24 آبان ماه به زلزله زدگان غرب کشور تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی «پیام عزیزی» در روز چهارشنبه 24 آبان ماه به زلزله زدگان غرب کشور تعلق می‌گیرد. به همین منظور و برای تسهیل در امور پیشنهاد می‌شود تماشاگرانی که در این امر خیر سهیم می‌شوند از گیشه تماشاخانه سنگلج بلیت را تهیه کنند.

در نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» که اجرای خود را روز یکشنبه ۳۰ مهرماه در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده بود بازیگرانی چون نازآفرین کاظمی، رسول صوری، محمد چرختاب، شیرین صفایی، میثم رازفر، هادی اسکندری، حسام اشتری، بنیامین صیادی‌نیا، الهه نادری، ندا حسینی، محمد فراهانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:"سحر زنی تنها است که تصمیم گرفته است خانه‌ای دربستی اجاره کند تا آسایش بیشتری داشته باشد که اتفاقات عجیبی در آن خانه باعث می‌شود به خانه‌ای جدید نقل مکان کند اما در خانه جدید نیز نمی‌تواند آسایش پیدا کند و..."

«اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی «پیام عزیزی» از روز دوشنبه 29 آبان به اجراهای خود در تماشاخانه سنگلج ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز