خبرگزاری کار ایران

در اکران خصوصی فیلم سینمایی وقتی برگشتم مطرح شد؛

به فکر فردای زلزله‌زدگان باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۸۵

اکران خصوصی فیلم سینمایی "وقتی برگشتم" به کارگردانی وحید موسائیان شب گذشته (دوشنبه 29 آبان) با حضور اهالی سینما و رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وحید موسائیان پیش از نمایش این فیلم با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان گفت: خوشحالم که فیلم وقتی برگشتم بزودی اکران می‌شود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه فیلم‌های پشت اکران مانده نیز به نمایش دربیایند و عدالت و برابری روزی و روزگاری در سینما اجرا شود.

 وی ادامه داد: از علی سرتیپی که شرایط اکران فیلم را فراهم کرد سپاسگزارم همچنین از شرکت توسعه پیام شهری سروش که به ثمر رسیدن فیلم تاثیرداشتند.

 در ادامه وحید موسائیان کارگردان فیلم از عوامل فیلم دعوت کرد تا روی سن بیایند.

احترام برومند بازیگر فیلم نیز با اشاره به لزلزه اخیر غرب کشور گفت: از طرف خودم و دوستانم در گروه سازندگان فیلم وقتی برگشتم به درگذشتگان زلزله اخیر کرمانشاه تسلیت می‌گویم و خواهش می‌کنم که فکر آینده و فردای بعد از زلزله و هموطنان زلزله‌زده باشیم.

لادن مستوفی نیز گفت: این روزها همه دردمندیم و باید برای روزهای آینده دست بدست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم و لبخند به چهره‌ها بیاوریم.

منظر لشگری بازیگر دیگر فیلم نیز گفت: امیدوارم دیگر لحظات غم و اندوه سراغ ملت ایرانی نیاید و امیدوارم برای زلزله‌زدگان خانه‌هایی ساخته شود که نه تنها با هیچ زلزله‌ای بلکه با هیچ اتفاق دیگری خراب نشود.

محمدرضا سکوت فیلمبردار فیلم نیز گفت: بسیاری خوشحالم که امروز فیلم وقتی برگشتم اکران می‌شود و در کنار هم تماشا می‌کنیم. امیدوارم  بیشتر از تصاویر فیلم از قصه و داستان فیلم لذت ببرید.

حبیب اسماعیلی نیز با تشکر از مهمانان گفت: اگر فیلم را دوست داشتید آن را تبلیغ کنید.

در این مراسم  پیش از نمایش فیلم پوستر فیلم به رسم یاد بود امضا شد.

در مراسم اکران خصوصی فیلم وقتی برگشتم هنرمندانی همچون کمال تبریزی، علیرضا امینی، مسعود فروتن ،مسعود رایگان، لیلی رشیدی، اصغر رفیعی جم، مرضیه برومند، غلامرضا رمضانی، هوشنگ مرادی کرمانی، عادل بزودوده، محمد آفریده، فریدون شهبازیان، مسعود اطیابی، محمد جعفری، محمود یارمحمدلو، هوشنگ مرادی کرمانی، اصغر هاشمی، محمدعلی بهمنی، لادن مستوفی، حسین محب اهری، سعید داخ، آزیتا موگویی، مسعود میمی، علی حجازی مهر، احترام برومند، ماهور موسائیان، بهزاد آدینه، متین ستوده، افشین هاشمی، مصطفی تقی‌زاده، و منوچهر آزادی حضور داشتند.

 فیلم سینمایی وقتی برگشتم به کارگردانی وحید موسائیان و با بازی  رضا کیانیان، افشین هاشمی، لادن مستوفی، بیتا فرهی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین و احترام برومند، ساخته شده و از هفته آینده در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز