خبرگزاری کار ایران

باباییان در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

اعتراض کردیم درنتیجه سینماها حذف نشدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۳۵

داریوش باباییان از اضافه شدن سالن‌های سینما به دو فیلم قهرمانان کوچک و حقه‌باز دم دراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه داریوش باباییان قصد دارد به دلیل پایین آوردن فیلم‌های سینمایی "حقه‌باز دم دراز" و "قهرمانان کوچک" از روی پرده؛ از شورای صنفی نمایش به مراجع قضایی شکایت کند. از قرار معلوم این موضوع با میانجی‌گری سازمان سینمایی حل شده است.

تهیه‌کننده دو فیلم "حقه‌باز دم دراز" و "قهرمانان کوچک" با اشاره به آخرین وضعیت اکران این دو فیلم گفت: کف فروش این دو فیلم بالا بود اما شورای صنفی نمایش به اشتباه به گونه‌ای محاسبه کرده بود که انگار کف فروش دو فیلم پایین آمده لذا تصمیم گرفته بود این دو فیلم از اکران خارج شوند.

وی ادامه داد: به دنبال این مساله ما اعتراض و شکایت خود را مطرح کردیم و  با همکاری سازمان سینمایی و وزارت ارشاد جلسه‌ای با حضور من، ابراهیم داروغه‌زاده، منوچهر شاهسواری، سیدضیاء هاشمی و محمدرضا فرجی برگزار شد و در انتها به این نتیجه رسیدیم که حق با ما بوده است.

وی ادامه داد: قرار شد نه تنها این دو فیلم از اکران برداشته نشوند بلکه چند سالن سینما به سالن‌های نمایش دهنده این دو فیلم اضافه شده و اکران آن با وجود آنکه فیلم‌های جدیدی به چرخه اکران اضافه شده‌اند، همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز