خبرگزاری کار ایران

افتتاح یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران با حضور ۷۳ کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۲۰

یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی، جمعی از کارتونیست‌ها و علاقمندان عصر سه شنبه هفتم آذرماه در مؤسسه فرهنگی، هنری صبا افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی، جمعی از کارتونیست‌ها و علاقمندان عصر سه شنبه هفتم آذرماه در مؤسسه فرهنگی، هنری صبا افتتاح شد.

سید مسعود شجاعی طباطبایی (دبیر یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران)، در این مراسم گفت: دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران از مهم‌ترین رویدادهای هنری کشور است که هنرمندان را در معرض رویدادی بین المللی قرار می‌دهد و هر دوره این دوسالانه تجربه ارزشمندی برای هنرمندان کارتونیست است.

شجاعی طباطبایی در ادامه گفت: یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در سه بخش کارتون موضوعی با موضوع ایمنی و امنیت، کارتون آزاد و کاریکاتور با موضوع افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار، سیاستمدار و ... برگزار شده است و 498 اثر از کارتونیست‌های ایران و 73 کشور در این دوره به نمایش گذاشته شده است.

دبیر یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران گفت: 12 کارتونیست خارجی در روزهای پایانی میهمان دوسالانه خواهند بود و ورک شاپ‌هایی را برگزار خواهند کرد. همچنین کاتالوگ دهمین و یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در اختتامیه یازدهمین دوسالانه منتشر و رونمایی می شود.

یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران تا 23 آذرماه ادامه دارد و اختتامیه دوسالانه 24 آذرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در افتتاحیه یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران مجید ملانوروزی (مدیرکل هنرهای تجسمی) و هنرمندانی از جمله جواد علیزاده، غلامعلی لطیفی، کامبیز درمبخش، احمد عربانی، داود شهیدی، بهرام عظیمی، جمال رحمتی، اسماعیل عباسی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز