خبرگزاری کار ایران

آثار نوازندگان کلاسیک و آهنگسازان ایرانی در تالار رودکی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۶۷

آنسامبل آواکِ نو به سرپرستی یاسمن کیمیاوی بار دیگر سیزدهم آذر ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. همچنین کنسرت آنسامبل کانتوس یازدهم و دوازدهم آذر ماه در تالار رودکى روى صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، آنسامبل آواک نو متشکل از نوازندگان حرفه‌ای موسیقی کلاسیک، این بار در قالب تریو -یاسمن کیمیاوی نوازنده‌ی ابوا، ستاره بهشتی نوازنده‌ی ویولا و نیلوفر بدریکوهی نوازنده‌ی پیانو- به اجرای آثاری از Mozart، Holbrooke، Blanc و Kauder می‌پردازد.

یاسمن کیمیاوی نوازنده‌ی ابوا و سرپرست آنسامبل آواک نو در مورد رپرتوار و انتخاب قطعات گفت: کاوش و معرفی رپرتوارهای کمتر شناخته‌ شده و هم‌چنین اجرای قطعات آهنگسازان سرشناس از اهداف آنسامبل آواک نو است. این آنسامبل آثار بسیاری از آهنگسازان بزرگ کلاسیک و معاصر را در رپرتوار اجرایی خود دارد. تمرکز آنسامبل آواک نو این‌بار هم مشخصا بر رپرتوار اجرایی دوره‌‌های مختلف  به‌خصوص قرن ۱۹ و ۲۰ خواهد بود.

آنسامبل آواکِ نو از سال ۱۳۹۴ با هدف گسترش شناخت موسیقی مجلسی و تمرکز بر اصول حرفه‌ای اجرا فعالیت می‌کند.

علاقمندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

"کانتوس "به تالار رودکی می‌آید

آنسامبل کانتوس برای اولین بار قطعاتی از آثار آهنگسازان ایرانى را در تاریخ‌های 11 و 12 آذرماه ساعت 20 در تالار رودکی به اجرا درخواهد آورد.

در این کنسرت قطعات ؛ خودنگاره اثر کاوه میرحسینى تکنواز آرش اسد نژاد، گنبد اثر آرمین صنایعى تکنواز ارسلان علیزاده، دگردیسى اثر کاوه میرحسینى تکنواز کامیاب بهرودى، عروج اثر کاوه میرحسینى تکنواز علیرضا چهره قانى، صداى موسیقى اثر نادر مشایخى براى آنسامبل زهى و تکنواز ویولا دانیال جورابچى، اکوپراکسیا براى آنسامبل زهى اثر ارشیا صمصامی نیا، زنگ رنگى قطعه براى آنسامبل زهى اثر سوسن لولاور ، نواخته خواهد شد.

بخشى از عواید مالى این اجرا به زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیم خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز