خبرگزاری کار ایران

حمایت شبکه‌های تلویزیونی از جشنواره تئاتر کودک با پوشش خبری

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۴۷

رئیس کمیته تبلیغات بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: در طول جشنواره بیست و چهارم، شبکه‌های تلویزیونی همراه جشنواره هستند.

به گزارش ایلنا، حبیب شهنوازیان اظهار کرد: کمیته اطلاع رسانی جشنواره متشکل از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های استانی، مسئولیت اطلاع‌رسانی جشنواره را به عهده دارد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره بیست و چهارم به طور زنده از شبکه شما و شبکه استانی همدان پخش شد و مراسم اختتامیه نیز از شبکه‌های سه سیما، شبکه شما و شبکه استانی همدان به طور زنده پوشش داده خواهد شد.

رئیس کمیته تبلیغات جشنواره با بیان اینکه شبکه آی فیلم نیز در طول جشنواره بخش‌هایی از جشنواره را پخش می‌کند، تصریح کرد: شبکه همدان هر روز ساعت 7:30 صبح، 16 الی 18 عصر و 21 شب ویژه برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را برای علاقه مندان پخش می‌کند.

شهنوازیان در خصوص تبلیغات شهری نیز گفت: تبلیغات شهری به صورت متمرکز با همکاری شهرداری همدان و شرکت صنایع غذایی سحر همدان صورت گرفته و این تبلیغات به صورت بیلبورد، پل‌های تبلیغاتی، پایه بنر، بنرهای استندی و پخش تیزر جشنواره در سطح شهر قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: راه اندازی سایت جشنواره، فعالیت در فضای مجازی با راه اندازی کانال تلگرامی و همچنین سامانه پیامکی از دیگر ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی این کمیته در طول بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذر با دبیری مریم کاظمی در همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز