خبرگزاری کار ایران

هیات داوران جشنواره و جایزه همایون خرم معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۷۰

دبیرخانه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) هیات داوران بخش رقابتی این رویداد موسیقایی را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم)  افلیا پرتو، میلاد کیایی، وارطان ساهاکیان، علی جهاندار، بردیا صدرنوری و بابک شهرکی را به عنوان اعضای هیات داوران بخش رقابتی این رویداد موسیقایی معرفی کرد.

اجراهای حضوری بخش رقابتی جشنواره طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه  ۱۷ آذر ماه در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران (فرهنگسرای نیاوران) و روزهای چهارشنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۲ آذر در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) نیز روز جمعه ۲۴ آذر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

چهارمین جایزه و جشنواره همایون خرّم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی‌، ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه‌ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری«رادنواندیش» ،خانواده همایون خرّم، حمایت موسسه بیمه «سرمد» و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواه نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم‌، حبیب‌الله بدیعی و پرویزیاحقی که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب گاه جشنواره به آدرس khorramfestival.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز