خبرگزاری کار ایران

نمایش «عاقبت عشاق سینه‌چاک» توقیف شد/بهرام تشکر مغایرت اثر نمایشی با نسخه بازبینی را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۶۱

بهرام تشکر، کارگردان نمایش «عاقبت عشاق سینه‌چاک» با اشاره به توقیف این اثر نمایشی پس از دو شب اجرا، موضوع «مغایرت اثر نمایشی با نسخه بازبینی» را قویا تکذیب کرد و گفت: چیزی که در بازبینی اتفاق افتاده با آنچه اجرا کردیم اختلافی نداشته است و «واو به واو» آنچه که بازبین‌ها دیدند را روی صحنه اجرا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «عاقبت عشاق سینه‌چاک» که از 12 آذر اجرای خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرده بود، بعد از دو شب اجرا از سوی مرکز هنرهای نمایشی توقیف و بلیت‌فروشی آن نیز تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بهرام تشکر (کارگردان) در گفتگو با ایلنا درباره این توقیف گفت: در نامه‌ای که آقای مهدی شفیعی به ما نوشتند، گفتند تا اطلاع ثانوی اجرایی نداشته باشید؛ نمی‌دانم اطلاع ثانوی ایشان چه روزی خواهد بود اما طبیعتا ایشان روز شنبه بازمی‌گردند و جلسه‌ای با ایشان خواهیم داشت تا ببینیم در آن جلسه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؛ نتیجه جلسه را حتما اعلام خواهم کرد.

تشکر با بیان اینکه «ترجیح می‌دهم درباره این موضوع تا روز شنبه که تعطیلات تمام می‌شود و آقایان از مسافرت برمی‌گردند حرفی نزنم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد» گفت: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم که چیزی که ما در صحنه داشتیم اجرا می‌کردیم با آن چیزی که در بازبینی اجرا می‌کردم، تفاوتی داشته است. واو به واو و همه آن چیزی که بازبین‌ها دیدند، در روی صحنه تماشاخانه پالیز اجرا شد. هرکسی این حرف را زده دروغ محض است.

به گفته این کارگردان این اثر دوبار بازبینی شد؛ یکبار برای اجرا در تماشاخانه شهرزاد بازبینی شد و مجوز گرفت و یکبار هم برای تماشاخانه پالیز که آن هم مجوز و تائید اجرا گرفت.

بهنام تشکر، بیتا معیریان، سوگل خلیق، سهیلا گلستانی؛ بازیگران نمایش «عاقب عشاق سینه‌چاک» هستند که اجرای خود را از 12 آذر در تماشاخانه پالیز آغاز کرده بود و پس از دو روز اجرا «تا اطلاع ثانوی» از سوی مرکز هنرهای نمایشی توقیف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز