خبرگزاری کار ایران

ادامه فیلمبرداری سوءتفاهم با حضور اکبر عبدی، هانیه توسلی و مریلا زارعی

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۶۷

فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و با حضور مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز و اکبر عبدی بیش از ۳۰ روز است، در یک خانه قدیمی در تهران فیلمبرداری می‌شود.

 به گزارش ایلنا، فیلمبرداری فیلم  سوءتفاهم ابتدا در جنوب تهران شروع شد و پس از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی تهران منتقل گشت. احمدرضا معتمدی تاکنون ۶ اثر سینمایی را جلوی دوربین برده است که در ۵ مورد آن‌ها همانند «سوءتفاهم»، خود نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشته است.

معتمدی با فیلم سینمایی «سوءتفاهم» این بار تلاش کرده سراغ یک مفهوم مبتلابه در جامعه امروز برود. به گفته او نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم «فرا واقعیت» است که جامعه‌شناسان، در تحلیل جامعه رسانه زده امروز استفاده می‌کنند. معتمدی تلاش کرده این مفهوم را در قالب یک داستان جنایی و با تعلیق‌های متعدد برای مخاطب به تصویر بکشد تا هم از جهت سینمایی و هم از لحاظ مفهومی فیلمی اثرگذار و مخاطب‌پسند شود.

تاکنون مریلا زارعی، هانیه توسلی، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی جلوی دوربین معتمدی قرار گرفته‌اند و قرار است به زودی یک چهره دیگر سینمای ایران به جمع بازیگران این فیلم اضافه شود.

سایر عواملی که در این پروژه با معتمدی و شعبانی همکاری می‌کنند عبارتند از: طراح لباس سارا سمیعی، تدوین نازنین مفخم، مدیر تولید پیمان جعفری، دستیار و برنامه ریز حسین فلاح، عکاس نادر فوقانی، دستیار تولید سهراب دادگس‌تر، مدیر تدارکات عطاالله مقدسی، فیلمبردار پشت صحنه محمود نجفی و مشاور رسانه‌ای علی سعد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز