خبرگزاری کار ایران

تعطیلی یک‌روزه تئاترشهر و ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۸۲

تالارهای نمایشی تئاتر شهر و ایرانشهر همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا، تمامی نمایش‌های به صحنه‌رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به غیر از نمایش «فعل» روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه اجرایی نخواهند داشت.

البته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، تمرین گروه‌های نمایشی در این ایام پابرجاست.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته، نمایش «فعل» روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه ساعت ۱۵ به صحنه می‌رود.

هم اکنون نمایش‌های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، «فعل» به کارگردانی محمد رضایی‌راد در تالار چهارسو، «کوررنگی» به کارگردانی سیاوش پاکراه در تالار قشقایی، «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار سایه، «تب سرد بر پیشانی داغ» به کارگردانی حسن عابدی در تالار سایه  و «لش‌زدایی» به کارگردانی خسرو امیر در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر پذیرای علاقه‌مندان تئاتر هستند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com  و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) نمایش «نفر دوم» به کارگردانی مهین صدری و «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی در روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا نخواهند داشت.

نمایش‌های «نفر دوم» و «صد در صد» روز جمعه هشتم دی ماه به ترتیب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز