خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی تهران:

صداوسیما به دنبال جدا کردن دولت و حاکمیت است/تزریق یاس و ناامیدی نتیجه‌ای جز عصبانیت ندارد /ادامه فیلتر تلگرام به صلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۹۲۲

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت بدنه‌ای از حاکمیت است اما رسانه ملی دولت را جدا محاسبه می‌کند در حالیکه مردم همه اتفاقات را نتیجه عملکرد کل حاکمیت می‌دانند ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی در اشتغال و تجارت وجود ندارد اما اگر فقط آن‌ها را بیان کنیم نوعی سیاه‌نمایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود خوانساری در نشست خبری با انتقاد از تزریق یاس و نا‌امیدی در جامعه گفت: متاسفانه نتیجه این وضعیت چیزی جز افزایش تنش و عصبانیت در جامعه نیست.

خوانساری ادامه داد: من بار‌ها با صدا و سیما مصاحبه کرده‌ام و از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کردم ضمن آنکه در جای خود از دولت بابت حرکت‌های مثبت تشکر و قدردانی کرده‌ام اما متاسفانه در هنگام پخش فقط آن قسمت که انتقاد بوده پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت بدنه‌ای از حاکمیت است اما رسانه ملی دولت را جدا محاسبه می‌کند در حالیکه مردم همه اتفاقات را نتیجه عملکرد کل حاکمیت می‌دانند ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی در اشتغال و تجارت وجود ندارد اما اگر فقط آن‌ها را بیان کنیم نوعی سیاه نمایی است.

وی تصریح کرد: در خبر‌ها می‌آید که فساد وجود دارد و برخی از مسولین و فرزندان آن‌ها اعمال خلاف قانون را انجام می‌دهد سوال اینجاست اگر چنین چیزی وجود دارد چرا قوه قضاییه برخورد نمی‌کند و تکلیف ان را روشن نمی‌کند تا جلوی این فساد‌ها و از آن مهم‌تر خبر و تاثیرات آن در جامعه گرفته شود.

خوانساری با اشاره به فیلتر تلگرام و اینستاگرام گفت: اینکه به خاطر شرایط حساس دولت مجبور شد این اپلیکیشن را فیلتر کند را می‌توان درک کرد اما ادامه آن به صلاح نیست.

وی تاکید کرد: ما نباید به دنبال برخورد سفت و سخت باشیم تعطیل کردن فضای مجازی دیگر جواب نمی‌دهد بلکه باید به دنبال راهکاری باشیم که وقتی بحران به وجود آمد کسب و کارهای اینترنتی دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز