خبرگزاری کار ایران

سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر؛

در روز چهارم جشنواره موسیقی فجر چه اجراهایی روی صحنه می‌روند؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۲۸۵

چهارمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با 9 اجرا در ژانرهای موسیقی بین‌الملل، نواحی، کرال، پاپ و موسیقی سنتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تالار وحدت در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر میزبان دو اجرا خواهد بود. ابتدا ارکان اوگر و اسماعیل حکی از ترکیه از ساعت 18:30 روی صحنه خواهند رفت و در ادامه گروه «رستاک» از ساعت 21:30 در همین سالن اجرای برنامه خواهد داشت.

سالن رودکی نیز از ساعت 18:30 میزبان «گروه کر آوازی تهران» خواهد بود و گروه «سرشک» به سرپرستی یحیی علوی از ساعت 21:30 در همین سالن به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

در بخش موسیقی نواحی نیز گروه «سورنا» از لرستان از ساعت 18:30 و گروه «مقام چلر» از دیار ترکمن برنامه‌هایشان را در برج آزادی اجرا خواهند کرد.

همچنین در فرهنگسرا نیاوران به ترتیب گروه اسپانیایی «نفس» به سرپرستی خومه کمته از ساعت 18:30 و «ارکستر بادی تهران» به سرپرستی سینا ذکایی و رهبری جاوید مجلسی از ساعت 21:30 روی صحنه می‌روند.

اجرای بخش پاپ روز چهارم جشنواره موسیقی فجر نیز به محمد علیزاده و گروهش اختصاص دارد که طی دو سئانس ساعت‌های 19 و 22 در سالن ایرانیان به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز