خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما مطرح شد؛

آخرین وضعیت برنامه سینمایی هفت/مجری هنوز قطعی نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۷۳

برنامه سینمایی هفت قرار است در ایام جشنواره فیلم فجر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود

ناصر کریمان (مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با رد قطعی شدن نام مجری برنامه سینمایی هفت گفت: برنامه سینمایی هفت قطعا در ایام جشنواره فیلم فجر پخش می‌شود. تیزرهای این برنامه نیز از هفته آینده در تلویزیون پخش می‌شود و مجری برنامه در همین تیزر‌ها مشخص می‌شود.

برنامه سینمایی هفت قرار است در روزهای برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود اما هنوز مجری این برنامه به صورت قطعی معرفی نشده است. در این میان اسامی همچون فرزاد حسنی، رضا رشید‌پور، مهران مدیری و محمدرضا شهیدی‌فر به عنوان مجریان احتمالی این برنامه مطرح است.

 سری جدید برنامه هفت به تهیه‌کنندگی سعید پروینی ساخته می‌شود اما یکی از مشکلات این برنامه انتخاب استودیو برای ضبط و پخش این برنامه است. در سال گذشته استودیوی برج میلاد به برنامه هفت اختصاص پیدا کرده بود اما بعد از پایان سری قبل دیگر اجازه استفاده برای سری جدید داده نشد.

در طی این مدت گروه سازنده از استودیوی‌های مختلفی بازدید کردند اما هچیکدام به عنوان گزینه نهایی مطرح نشدند. پردیس ملت نیز به دلیل شرایط ساختاری که دارد امکان راه‌اندازی و استودیو برای پخش زنده را ندارد.

تنها گزینه جدی مطرح و گزینه اول این است که سازندگان برنامه برای ایام جشنواره فیلم فجر از استودیوی ساختمان جام جم استفاده خواهند کرد.

همچنین براساس شنیده‌ها مذاکرات جدی با مجموعه باغ کتاب تهران صورت گرفته تا استودیوی اصلی برنامه هفت در این مجموعه راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز