خبرگزاری کار ایران

معاون مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به ایلنا:

ملت طبق قانونی اساسی حق اعتراض دارد/صداوسیما از انعکاس برخی اقدامات دولت می‌ترسد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۰۲

رامین گفت: صداوسیما از انعکاس برخی از اخبار هراس دارد. به عبارت دیگر رسانه ملی از انعکاس برخی اقدامات دولت می‌ترسد و از آنها چشم‌پوشی می‌کند لذا زمانی که رسانه‌های ما در داخل و آنها که منتسب به هر طیف و جریانی مغفول عمل می‌کنند، شاهد آن هستیم که میدان‌داری رسانه‌ای توسط رسانه‌های بیگانه و کشورهای دیگر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی رامین با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به ریشه‌های اعتراض‌های اخیر در تهران و سایر استانها اظهار کرد: ریشه اصلی این اعتراض‌ها مطالبه مردم در محور اقتصادی است. باتوجه به شرایط فعلی و وضعیت معیشت مردم باید این اعتراض‌ها را به دقت رصد و حرف مردم را گوش کرد چراکه این مردم در سالهای گذشته پای انقلاب مانده‌اند و در چهار دهه اخیر همراه جمهوری اسلامی بودند.

وی با اشاره به محفوظ بودن حق مطالبه‌گری توسط مردم بیان کرد: براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مردم حق اعتراض به وضعیت موجود را دارند البته باید هوشیار بود که کشورهای خارجی و برخی از دولت‌های منطقه بهره‌برداری دیگر از این اعتراضات نکنند. مسئولان در داخل به خوبی می‌دانند که این اعتراض‌ها به چه جهت آغاز شد و محوریت آن را کاملا درک می‌کنند لذا بهبود وضعیت و شرایط بهترین راه مقابله با دشمنان این کشور است.

معاون مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد با انتقاد از عملکرد رسانه ملی و مطبوعات و دستگاه‌های اطلاع‌رسانی داخلی گفت: زمانی که رسانه‌ها و مطبوعات داخلی جرات انعکاس صدای مردم و اعتراض‌ها را ندارند بدون تردید این خلاء توسط شبکه‌های خارجی مانند بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، العربیه و سایر رسانه‌های خارجی پرمی‌شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که صداوسیما از انعکاس برخی از اخبار هراس دارد. به عبارت دیگر رسانه ملی از انعکاس برخی اقدامات دولت می‌ترسد و از آنها چشم‌پوشی می‌کند لذا زمانی که رسانه‌های ما در داخل و آنها که منتسب به هر طیف و جریانی مغفول عمل می‌کنند، شاهد آن هستیم که میدان‌داری رسانه‌ای توسط رسانه‌های بیگانه و کشورهای دیگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز