خبرگزاری کار ایران

سرگذشت زنانی که دنیا را تغییر دادند در یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۵۴

کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» نوشته کیت پنکرست با ترجمه نلی محجوب توسط نشر ناریا منتشر شد.

جین آستین، فریدا کالو، گرترود اِردرِل، کوکو شنل، ماری کوری، مری آنینگ، ماری سیکول، کارآگاه فی‌فی، ساکاگاویا، اِملیا اِرهارت، امیلی پنکرست، رزا پارکس و آنه فرانک ازجمله زنان موفق تاریخ در حوزه‌های مختلف هستند که در این کتاب به خواننده معرفی می‌شوند.

کتاب با این پرسش آغاز می‌شود که زنانی که دنیا را تغییر دادند چطور توانستند به آرزوهای بزرگ و شگفت‌انگیزشان دست پیدا کنند؟! و پاسخ می‌دهد: زنان این کتاب از روز اول قرار نبود آدم‌های خیلی خاصی باشند. آن‌ها فقط با پیروی از قلب، استعداد و رویاهایشان به چیزهای شگفت‌آور و فوق‌العاده دست پیدا کردند. شاید به کسانی که به آن‌ها می‌گفتند نمی‌توانند، گوش ندادند؛ یا شاید جرأت داشتند که متفاوت باشند و یا شاید بعضی از آن‌ها نتوانستند جلو عشق به پیشرفت و آینده مقاومت کنند. یا شاید هم هر سه این موارد!

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«زنانی که دنیا را تغییر دادند

کسانی که با پیروی از خواسته‌ قلبی‌شان، هوش‌شان و رویاهایشان به چیزهایی که می‌خواستند رسیدند. با اِملیا اِرهارت در آسمان پرواز کنید، با اِمیلی پنکرست درباره‌ حقوق بیاموزید و با کوکو شنل انقلابی در مُد به راه بیاندازید. این کتاب، با تصاویر زیبا و حقایق شگفت‌انگیز، بهترین کتاب برای معرفی زنانی است که دنیای امروزی ما را شکل دادند. راه آن‌ها را دنبال کنید و برای ماجراجوی‌های خودتان آماده شوید.

کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» نوشته کیت پنکرست با ترجمه نلی محجوب در ۳۴ صفحه و به قیمت ۲۰۰۰۰ تومان توسط نشر ناریا منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز