خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی «شیرهای خان‌باباسلطنه» در نشست صحنه

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۵۸

نهمین نشست نقد صحنه با حضور افشین هاشمی، گلاب آدینه، مونا فرجاد، ریحانه سلامت، محمدرضا مالکی، وحید نفر، علی‌رضا ناصحی، رضا آشفته، بهزاد صدیقی و گروه موسیقی ول‌شدگان و با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در نهمین نشست نقد صحنه، تئاتر شیرهای خان‌باباسلطنه نوشته و کارگردانی افشین هاشمی ساعت ۱۸ روز شنبه پنجم اسفندماه ۹۶ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگ سرای ارسباران نقد و ‌بررسی می‌شود.

در این نشست نقد صحنه رضا آشفته (منتقد تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایشنامه‌نویس، پژوهشگر، مدرس تئاتر و دبیر سلسله نشست‌های نقد صحنه)، افشین هاشمی (نویسنده و کارگردان و بازیگر) به همراه گلاب آدینه، مونا فرجاد، ریحانه سلامت، محمدرضا مالکی، وحید نفر و علی‌رضا ناصحی (بازیگران) و گروه موسیقی ول‌شدگان درباره این اثر گفت‌وگو خواهندکرد.

تئاتر «شیرهای خان‌باباسلطنه» که از 6 آذرماه  ماه ۹۶ روی صحنه رفته، تا پایان اسفندماه سال جاری در  تماشاخانه شهرزاد اجرا می‌شود.

سلسله نشست‌های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگ‌سرای ارسباران با همکاری موسسه افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش‌های در حال اجرای تهران، هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز