خبرگزاری کار ایران

پخش اولین قسمت از مستند سیاسی «بدون مرز» از شبکه دو

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۷۵

اولین قسمت از مستند «بدون مرز» کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیما امروز (شنبه 5 اسفندماه) ساعت 20:00 روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایلنا، مستند «بدون مرز»  با تمرکز بر سیاست خارجی تولید شده و محور اصلی آن گفتگو با شخصیت‌ها و سیاستمداران جهان است. این برنامه در دو بخش ارائه می‌شود که بخش اول آن به معرفی موضوع اختصاص دارد و در ادامه در گفتگو با رجال سیاسی به سوالاتی که در ذهن مخاطب وجود دارد؛ پاسخ داده می‌شود.

«بدون مرز» به عنوان مستندی تخصصی در حوزه سیاست بین‌الملل به موضوعات مختلفی ازجمله روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و ... می‌پردازد.

قسمت اول این برنامه که امشب (شنبه؛ 5 اسفندماه) روانه آنتن می‌شود؛ عراق بعد از داعش نام دارد که چالش‌های متعدد کشور عراق ازجمله بازسازی، امنیت، خروج نیروهای آمریکایی از عراق و ... پس از خروج گروهک تروریستی داعش از این کشور مورد توجه قرار گرفته و برای این منظور به سراغ گفت و گو با ابراهیم جعفری؛ وزیر خارجه عراق رفته است. 

برای تحلیل دقیق اوضاع و بحران‌های سیاسی و گاه نظامی جهانی نیاز به اطلاعات دقیقی است. اما خبرگزاری‌های سراسر دنیا عمدتاً بر اساس سیاست‌های خود دست به تولید و انتشار اخبار می‌زنند. از این رو تهیه برنامه‌ای تخصصی با محوریت گفتگوی مستقیم با شخصیت‌های سیاسی می‌تواند در ارائه اطلاعات صحیح و تحلیلی دقیق‌تر مفید باشد.

مستند «بدون مرز» کاری است از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی غرقی که شنبه هر هفته ساعت 20:00 روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز