خبرگزاری کار ایران

معرفی گزینه احتمالی مدیرکل دفتر موسیقی/علی ترابی به‌جای فرزاد طالبی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۲۵

براساس برخی گمانه‌زنی‌ها، به نظر می‌سد توافقات اولیه برای انتخاب علی ترابی به‌عنوان مدیرکل جدید دفتر موسیقی و جانشینی فرزاد طالبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با گذشت نزدیک به سه ماه از معرفی معاون هنری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتمام جشنواره‌های فجر زیرمجموعه این معاونت (موسیقی، تئاتر و تجسمی) گمانه‌زنی‌ها برای تغییر مدیرکل‌های این حوزه‌ها افزایش یافته است.

هرچند سیدمجتبی حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) تاکنون صراحتا اعلام نکرده که تصمیمش برای جابجایی مدیرکل دفتر موسیقی چیست، اما برخی افراد آگاه از علی ترابی به عنوان گزینه اصلی مدیرکلی این دفتر یاد می‌کنند.

فروردین سال 1389 علی ترابی که معاون دفتر موسیقی بود، با پایان یافتن پایان مأموریت محمدعلی خبری در وزارت ارشاد جانشین او شد و سرپرستی دفتر موسیقی را به عهده گرفت.

ترابی همچنین پیش از این عناوینی همچون مدیر اجرایی دهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان و مشاور امور مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت هنری را به عهده داشته است.

در صورت انتخاب ترابی، او جانشین فرزاد طالبی خواهد شد. طالبی فروردین سال 95 با حکم علی جنتی و بنا به پیشنهاد معاون امور هنری (علی مرادخانی) به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی انتخاب شد.

طالبی از کارکنان رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل است که از تیرماه 94 نیز سرپرستی دفتر موسیقی را برعهده داشت. طالبی پیش از این 6 سال معاون اجرایی اداره کل مطبوعات داخلی و همچنین معاونت تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهر تهران را عهده‌دار بوده است.

همچنین به نظر می‌رسد، بهرام جمالی قرار است به‌زودی مسند خود را تحویل علی ثابت‌نیا بدهد. طبق شنیده‌ها علی ثابت‌نیا اولین گزینه منتخب برای مدیرعاملی انجمن موسیقی ایران است.

علی ثابت‌نیا پیش از این مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی بوده است. او لیسانس تاریخ دارد و تاکنون دبیری دوسالانه کشوری تذهیب‌های قرآن، دوسالانه کشوری تصویرگری نیایش، اولین جشنواره سرود آوای رضوان، جشنواره پوسترهای رضوی، جشنواره تئاتر عروسکی آهوانه، همایش ملی پژوهش در هنرهای ایرانی ـ اسلامی و ... بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز