خبرگزاری کار ایران

کنسرت خیریه نیوش برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۵۵

کنسرت خیریه گروه نیوش که قرار بود به نفع کودکان سرطانی برگزار شود، به دلیل آنچه «تناقضات و ناراستی‌های» تهیه‌کنندگان این برنامه اعلام شده، اجرا نمی‌شود.

آرش قهرمانلو (سرپرست گروه نیوش) درباره برگزار نشدن کنسرت این گروه به خبرنگار ایلنا گفت: باتوجه به تناقضات و ناراستی‌های بوجود آمده و سوءاستفاده از نام موسسه محک توسط تهیه‌کنندگانِ رویدادِ فرهنگی «طرف ما شب نیست»، گروه نیوش کنسرت خیریه‌اش را برگزار نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: گروه نیوش سال‌ها در برنامه‌های خیریه مراکز مختلف پیش قدم بوده و موسسه محک نیز اقدامات و عملکردهای نیک‌اش زبانزد خاص و عام بوده و هست. طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده قرار بود در تاریخ 5 و 6 اسفندماه در تالار آمفی‌تئاتر بیمارستان محک کنسرت خیریه‌ای را به نفع کودکان سرطانی برگزار کنیم که این برنامه به دلیل ناراستی‌های تهیه‌کنندگان رویداد فرهنگی «طرف ما شب نیست»، از طرف گروه نیوش کنسل شده و مسئولیت آن تماما به عهده تهیه‌کنندگان این رویداد است.

در این کنسرت به نفع کودکان سرطانی ترتیب داده شده بود گروه نیوش قصد داشت قطعاتی مانند «شب زده»، «صدای قلب»، «عین و شین و قاف»، «انار نخل خنده» و برخی قطعات دیگر را از آلبوم‌ «کینه» و آلبوم جدید نیوش را که هنوز منتشر نشده، برای مخاطبانش اجرا کند.

برای این اجرای خیریه؛ آرش قهرمانلو (سرپرست و خوشنویس)، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر نیوش، تنظیم‌کننده، نوازنده‌ی پیانو و سینتی سایزر) و خود من (خواننده و  نوازنده سه‌تار و سه‌تار الکتریک) به عنوان اعضای ثابت گروه و همچنین ستار خطابی (نوازنده‌ی دف و دمام و تنبک و سازهای کوبه‌ای) و علی آقایی (نوازنده‌ی دف) به عنوان اعضای میهمان گروه «نیوش» را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز