خبرگزاری کار ایران

شروع یک مسابقه کتابخوانی با همکاری پرویز پرستویی

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۰۷

مسابقه کتابخوانی 22000 جلدی خاطرات قهرمانان همدانی دفاع مقدس با همکاری پرویز پرستویی و با نام شهید سعید سیاح طاهری در استان همدان آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس کشور در بین معلمان و دبیران استان همدان با برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس سراسر این استان و حضورخانواده‌های شهیدان و جانبازان راوی این کتاب‌ها، علی خوش‌لفظ، حسین  همدانی و جانباز محمد سلگی به همراه نویسندگان گلعلی بابایی و حمید حسام  به صورت رسمی آغاز به کار کرد. پرویز پرستویی نیز به صورت تلفنی در این جلسه حاضر شد و مخاطبان را به خواندن کتاب‌ها تشویق کرد. 

پرستویی در سخنان خود در سیمای همدان خطاب به معلمان، از تجربه شخصی و لذت زیاد خود از خواندن این کتاب‌ها سخن گفت و اعلام کرد: بالاترین تاثیر این کتاب‌ها را می‌توان خوب کردن حال خواننده افسرده حال امروزی در زندگی دانست و اینکه در هر مرحله از مطالعه، مخاطب با قیاس سلوک خود با راوی و قهرمانان واقعی این کتاب‌ها، نهیب و تلنگری  برای انسان بهتر شدن به خود می‌زند.

در این مسابقه، تمامی معلمان استان همدان به صورت گروهی و چرخشی در هرمدرسه کتابهای  (وقتی مهتاب گم شد) به روایت شهید علی خوش لفظ، (خداحافظ سالار ) به روایتگری همسر شهید حسین همدانی (آب هرگز نمی‌میرد) به روایتگری جانباز محمد سلگی هرسه به نویسندگی حمید حسام و کتاب (پیغام ماهی‌ها، خاطرات شهید حسین همدانی) به نویسندگی گلعلی بابایی را به رایگان دریافت و پس از مطالعه ضمن شرکت در مبحث آموزش ضمن خدمت، در مسابقه کتابخوانی این کتاب‌ها نیز که نحوه آن توسط ستاد مسابقه بزرگ کتابخوانی دفاع مقدس متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

این مسابقه به مناسبت دومین سالگرد شهادت مدافع حریم و حرم سعید سیاح طاهری، بنیانگذارجشنواره‌های دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس و همچنین مسابقات بزرگ کتابخوانی کشور (به خصوص در مناطق محروم ایران و با شعار تاثیرگذاری، بدون مخارج رونمایی‌های کم‌تاثیر و رفع هزینه‌های جانبی در ستادهای مرسوم) درحال انجام بوده  و آموزش و پرورش و حوزه هنری استان همدان نیز در تقسیم کتاب‌ها و اجرای مسابقه مشارکت فراگیر دارند.

شروع یک مسابقه کتابخوانی با همکاری پرویز پرستویی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز