خبرگزاری کار ایران

معرفی سریال‌های نوروزی تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۱۶۶

همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال ۹۷ گمانه‌زنی برای سریال‌هایی که قرار است نوروز از صداوسیما پخش شود، قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه‌هایی همچون پایتخت 5، تعطیلات رویایی، کلاه قرمزی، دیوار به دیوار، آرماندو، هیات مدیره، خندوانه، هفت روز و هفت ساعت و شب عید ازجمله مجموعه‌هایی هستند که قرار است در نوروز آینده از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شوند.

شبکه اول، پایتخت ۵

شبکه یک سیما بعد از یک سال تأخیر  قصد دارد فصل پنجم سریال پایتخت را با عنوان پایتخت ۵ برای نوروز ۹۷ به نمایش دربیاورد.

پایتخت ۵ با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج  در ۱۵ قسمت تولیده شده و محسن تنابنده، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی بازیگران آن هستند.

بخش‌هایی از  سریال پایتخت ۵ برخلاف قسمت‌های قبلی که فقط در داخل کشور فیلمبرداری شده بود، در ترکیه تصویربرداری شده و حتی به موضوع داعش نیز پرداخته است.

شبکه دوم، تعطیلات رویایی و شاید کلاه قرمزی

مجموعه تلویزیونی «تعطیلات رؤیایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

این مجموعه داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در  شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر درصدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

در کنار سریال تعطیلات رؤیایی شنیده می‌شود مدیران شبکه دو تلاش دارند مجموعه کلاه قرمزی را برای پخش در سال 97 آماده کنند مجموعه‌ای که سال گذشته به دلیلی اختلافات تهیه‌کننده و مدیران شبکه امکان پخش پیدا نکرد.  مجموعه کلاه قرمزی در کنار سریال پایتخت دو مجموعه پر مخاطب صداوسیما هستند.

شبکه سوم، سامان مقدم یا احسان عبدی‌پور

شبکه سوم سیما امسال دو گزینه جدی برای پخش در نوروز دارد. فصل دوم سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم و سریال آماندو به کارگردانی احسان عبدی‌پور.

فصل دوم سریال دیوار به دیوار در ادامه فصل اول ساخته شده است و به جز امیرمهدی ژوله که به علت حضور در سریال گلشیفته؛ در این سریال حضور ندارد، سایر بازیگرانی همان افرادی هستند که در فصل اول حضور داشتند.

سریال آرماندو نیز به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی با حضور حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوی ساخته شده است.

هر دو سریال مراحل پایان تولید را طی می‌کنند و باید دید که مدیران شبکه سوم کدامیک از این دو سریال را برای نوروز انتخاب می‌کنند.

شبکه پنجم، فقط هیات مدیره

سریال هیات مدیره به کارگردانی مازیار میری قرار است در نوروز 97 از شبکه پنجم سیما پخش شود.

در هیات مدیره؛ احسان کرمی، حدیث میرامینی، ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی و سیاوش طهمورث ایفای نقش می‌کنند.

قرار است این سریال در 100 قسمت ساخته شود که 15 قسمت ابتدایی این سریال برای نوروز آماده می‌شود. 

داستان سریال هیات مدیره به زندگی زوج جوانی می‌پردازد که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شوند.

شبکه آی فیلم با سعید آقاخانی

شبکه آی فیلم  برای اولین بار یک سریال مستقل را برای پخش در نوروز در نظر گرفته است. سعید آقاخانی سریال شب عید را با بازی حمید لولایی، مرجانه گلچین، نعیمه نظام‌دوست، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، سروش جمشیدی و علی هاشمی برای پخش از این شبکه ساخته است.

شبکه نسیم، رئالیتی شو هفت روز و هفت ساعت و شاید خندوانه

شبکه نسیم برای نوروز 97 ویژه‌برنامه هفت روز و هفت ساعت را که یک برنامه رئالیتی شو نوروزی است، برای پخش درنظر گرفته است. تولید این برنامه به‌صورت بین‌المللی در دو کشور لبنان و ایران انجام شده است.

رئالیتی شوی هفت روز و هفت ساعت به کارگردانی سعید ابوطالب و با حضور امیرحسین رستمی، لادن مستوفی، حمید حامی، الناز حبیبی، علیرام نورایی و لیندا کیانی و نیز کارلوس عازار، سالی بسمة، مهدی فخرالدین، محمد شمص، سارة قصیر و عدی رعد (بازیگران لبنانی) ساخته شده است. قرار است این رئالیتی شو از شبکه افق نیز پخش شود.

شبکه نسیم همچنین تلاش دارد برنامه خندوانه را برای پخش در روزهای نوروز آماده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز