خبرگزاری کار ایران

واکنش خسرو معصومی به خبر درگذشت لوون هفتوان؛

بازی هفتوان انسان را به وجد می‌آورد/جشنواره فیلم فجر در حق او بی‌معرفتی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۶۴

لوون هفتوان، بازیگر سینما و تئاتر صبح امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت. آخرین فیلم سینمایی که او بازی کرد و در جشنواره فیلم فجر اخیر نیز به نمایش درآمد، کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی بود.

خسرو معصومی (کارگردان فیلم سینمایی کار کثیف) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با ابراز تأسف از درگذشت این بازیگر توانا گفت: مرگ آخر عاقبت همه ماست و بهتر است در زمان زنده بودن با همدیگر بهتر رفتار کنیم.

وی ادامه داد: لوان هفتوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران بود که هیچ حاشیه‌ای نداشت و بسیار دوست‌داشتنی بود. او نقش را خوب درک می‌کرد و من بارها سر صحنه فیلمبرداری آنقدر از بازی او به وجد می‌آمدم که او را می‌بوسیدم و معتقد بودم که در هنگام بازی او نقش را بازی نمی‌کرد بلکه زندگی می‌کرد.

وی ادامه داد: او علاقه‌ای به اینکه خودش را دائم نشان بدهد نداشت و حتی سر صحنه فیلمبرداری بعد از پایان یک سکانس دوست نداشت بازی خود را در مانیتور ببیند.

معصومی با اشاره به اینکه هفتوان به‌رغم بیماری آسم و مشکلاتی که داشت کار را بسیار جدی می‌گرفت، گفت: بعد از تماشای کار کثیف در جشنواره فیلم فجر از نتیجه کار بسیار راضی بود و حتی از من تشکر کرد ولی معتقد بود که جشنواره به این فیلم و بازی او توجه نخواهد کرد.

وی ادامه داد: وقتی از او پرسیده بودند که آیا امکان دارد سیمرغ جشنواره فیلم فجر را بگیرد یا خیر، گفته بود سیمرغ که سهل است به ما یک شانه تخم‌مرغ هم نمی‌دهند.

کارگردان فیلم کارکثیف با انتقاد از رفتار مدیران جشنواره فیلم فجر گفت: لوان هفتوان به جز فیلم کار کثیف در چند فیلم دیگر نیز بسیار خوش درخشید اما متاسفانه این بازی‌ها توسط داوران و مسئولان جشنواره دیده نشد درحالیکه می‌شد با اهدای یک جایزه نقش مکمل از او حمایت کرد.

وی ادامه داد: دواران جشنواره بیشتر به دنبال افراد نامدار و شناخته شده هستند درحالیکه باید به نوع ایفای نقش توجه کنند و اگر امروز جایزه‌ای به لوان هفتوان داده شده بود؛ می‌شد به عنوان افتخار و آبرویی برای جشنواره تلقی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز