خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت موسسه غدیرشناسی کشور در پی ارتحال آیت‌الله نصرالله شاه آبادی

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۵۳۱

درپی درگذشتِ آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی؛ نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و از پیشکسوتان حوزه، آیت‌الله سعید شاه آبادی (رئیس موسسه غدیر شناسی) پیام تسلیتی صادر کرد.

به  گزارش ایلنا، در متن این پیام تسلیت آمده است:

عروج ناگهانی یکی از ارکان اصلی انقلاب، یاور حوزه و فرزند صدیق استاد امام (ره)، مظهر صبر و استقامت و مرد خستگی ناپذیر دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی و حوزه، موجب تاسف و تالم فراوان شد.

خدمات علمی ایشان در طول عمر گران‌بهای خود در حوزه‌های مختلف علوم انسانی نه فقط باعث رشد و تعالی شریعت اسلامی و مذهب عالی تشیع در اقصی نقاط عالم شد، بلکه موجبات تشرف جوانانی از مشتاقان و طالبان علم به اسلام عزیز شد.

آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات با برکت خویش در حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز نشر معارف اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب اهل بیت علیهم‌السلام، همواره تلاش و جدیت داشتند و پیرو به حق راه پدر مرحوم خود بودند.

خداوند روح بلند آن حکیم و مرد الهی را با ارواح طیبه ائمه معصومین (ع) محشور فرماید و از درگاه احدیت صبر بر این ضایعه مولمه را برای خانواده و دوستدران ایشان مسئلت و رحمت و غفران الهی را برای آن به حق پیوسته آرزومندم.

موسسه غدیرشناسی کشور، درگذشت این عالم ربانی و گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ،‌مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ، بیت ایشان، علماء، فضلا و طلاب تسلیت عرض کرده و از خداوند منان رحمت و مغفرت و علو درجات را برای آن عالم بزرگ خواستارم.

لازم به ذکر است آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی از چندی پیش به دنبال وخامت حالشان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بودند.

نصرالله شاه‌آبادی، فرزند آیت‌‌الله محمدعلی شاه‌آبادی استاد عرفان امام خمینی(ره) و عموی بزرگوار سعید شاه آبادی ریاست موسسه غدیرشناسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز