خبرگزاری کار ایران

تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی تا ۲۴ اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۷۷۸

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هومان حسن‌پور (مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) از تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: با موافقت معاونت اجرایی نمایشگاه ثبت‌نام ناشران داخلی برای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان روز پنجشنبه( ٢٤ اسفندماه) تمدید شد.

وی تصریح کرد: این آخرین فرصت برای ناشران داخلی جهت ثبت‌نام است  و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تکمیل فرآیند ثبت‌نام از سوی ناشران گفت: ناشرانی که به طور ناقص ثبت‌نام کرده‎‌اند، می‌توانند در این مدت مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. همچنین آن دسته از ناشرانی تعداد کتاب‌های آن‌ها  زیر  حد نصاب است باید ثبت نام خود را حذف و از مسیر ثبت نام موقت در سامانه ثبت‌نام کنند.  

حسن‌پور با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان نیز گفت: تا صبح روز سه‌شنبه ( ٢٢ اسفندماه) تعداد ۲۰۴۳ ثبت‌نام در سامانه به ثبت رسیده که از آمار فوق ۴۹۷ ناشر به صورت ناقص اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و باید برای تکمیل مستندات خود در بازه زمانی اعلام شده، اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز