خبرگزاری کار ایران

کنسرت «ژیوار» به نفع کودکان زلزله‌زده سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۷۹۸

گروه موسیقی بانوان «ژیوار» کنسرتی را با هدف کمک به کودکان زلزله‌زده سرپل ذهاب برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، گروه «ژیوار» به سرپرستی و خوانندگی ژیوار شیخ‎الاسلامی و با اشعاری از شکوه کردستانی، کنسرتی را ویژه بانوان و با هدف کمک به کودکان زلزله زده سرپل ذهاب، 24 و 25 اسفند در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎برد.

 «ژیوار» نخستین گروه موسیقی کردی بانوان است که در سال 1379 توسّط ژیوار شیخ الاسلامی تأسیس شده است.

کنسرت اخیر این گروه که آهنگسازی و تنظیم آن را رامین خسروی بر عهده دارد در دو بخش خواهد بود. در بخش نخست قطعاتی همچون «دیدم صنمی»، «دلشوره باران» و ... اجرا می‎شود. بخش دوم کنسرت «ژیوار» نیز دربرگیرنده قطعاتی همچون «دلم زندانی»، «چنور»، «کابوکی» و ... خواهد بود.

همچنین تکنوازی تار، تکنوازی قانون، دونوازی عود و تنبک، تکنوازی دف و سولوی کمانچه ازجمله برنامه‎های گروه «ژیوار» در این اجراها خواهد بود.

اعضای گروه موسیقی «ژیوار» را ژیوارشیخ الاسلامی(سرپرست و خواننده) ، تینا لاجوردیان (عود)، آناهیتا جزء رمضانی (تار)، اهدا مصلحی (قانون)، شیدا عبادت دوست (کمانچه)، کمیا نیکپورفرخ (کمانچه)، آتوسا افشاری (تنبک)، صبا ذوالفقاری (دف و بندیر) و چهرزاد شیخ الاسلامی (حرکات آئینی) تشکیل می‌دهند.

کنسرت موسیقی «ژیوار» 24 و 25 اسفند ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. این گروه در نظر دارد بخشی از درآمد حاصل از اجرا را صرف تهیه عیدی برای کودکان زلزله زده سرپل ذهابی کند. علاقمندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز