خبرگزاری کار ایران

«شین گودزیلا» شبکه ۴ برای چهارشنبه سوری/فینالیست‌ها در مسابقه «چهار، سه، دو، یک» رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۸۲۴

فینال سری پنجم از مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» ۲۶ و ۲۷ اسفند و همچنین پخش «شین گودزیلا» در شب چهارشنبه‌سوری دو خبر از برنامه‌های شبکه چهار سیماست.

به گزارش ایلنا، شبکه چهار سیما در شب چهارشنبه‌سوری مخاطبانش را به تماشای «شین گودزیلا» دعوت می‌کند.

«شین گودزیلا» آخرین فیلم از سری فیلم‌های «گودزیلا» ساخته شرکت ژاپنی «توهو» سه شنبه ۲۲ اسفند از شبکه چهار پخش می‌شود.

«هیدیکی آنو» و «شینجی هیگوچی» کارگردانان این فیلم هستند و «هیروکی هاسه‌گاوا» «ساتومی ایشی‌هارا» و «یوتاکا تاکه‌نوچی» نقش‌آفرینان اصلی «شین گودزیلا» هستند.

«شین گودزیلا» نسخه جدیدی از شخصیت ۶۲ ساله «گودزیلای» معروف، غول علمی تخیلی است. تمامی ۲۹ فیلم سینمایی گودزیلا طی این ۶۲ سال توسط شرکت فیلمسازی «توهو» ساخته شده‌اند.

این فیلم که محصول ۲۰۱۶ کشور ژاپن است فیلمی در سبک علمی تخیلی است که یک هیولای غول‌پیکر به صورت ناگهانی در ژاپن ظاهر می‌شود و شهر را به آشوب می‌کشد و…

«شین گودزیلا» سه شنبه ساعت ۲۰:۳۰ به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

رقابت فینالیست‌ها در مسابقه «چهار، سه، دو، یک»

فینال سری پنجم از مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

سری پنجم از مسابقه تلویزیونی «چهار سه دو یک» با رقابت فینالیست‌ها به پایان می‌رسد.

به گفته حسین مروی، تهیه کننده برنامه، تنها چهار قسمت به پایان سری پنجم از برنامه باقی مانده است و پرستو گلستانی، مسعود آب‌پرور، شهرام خرازی‌ها و صدرالدین شجره داوران فینالیست‌های مسابقه هستند.

مروی گفت: تاکنون سه نفرازفینالیست‌های این دوره مسابقه مشخص شده‌اند واین هفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ ، آخرین یا چهارمین فینالیست نیز مشخص می‌شود و سرانجام مرحله نهایی یا فینال پنجمین دوره مسابقه که طی روزهای شنبه ۲۶ و یکشنبه ۲۷ اسفندماه ساعت۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت برنده نهایی این دوره معرفی می‌شود.

مروی گفت: پخش این مسابقه از سال ۹۰ در شبکه چهار سیما آغاز شده است و در همه این قسمت‌ها تلاش شد یک رقابت جذاب تلویزیونی که بنا دارد علاوه بر جنبه‌های سرگرمی، نکاتی آموزنده را درباره هنرهای نمایشی به مخاطب و شرکت کنندگان یادآور شود نمایش داده شود.

مروی درباره تولید سری جدید مسابقه گفت: انشاالله در سال ۹۷ سری جدید این مسابقه را تولید خواهیم کرد و متقاضیان برای حضور در دوره‌های بعدی مسابقه می‌توانند ازطریق کانال برنامه به نشانی@Mosabeghecinemae اقدام کنند.

پخش سری پنجم از این مسابقه سینمایی در ۴۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای با محوریت بازیگری، خلاقیت نمایشی، کارگردانی، تحلیل فیلم، پانتومیم، نمایشنامه خوانی و تدوین، از ۲۰ مهر ماه آغاز شد و ۲۷ اسفند ماه آخرین قسمت از این دوره مسابقه «چهار، سه، دو، یک» پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز