خبرگزاری کار ایران

نخستین گام برای همراهی طرح «عید و داستان» اهدای کتاب به مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۸۸۷

نشست هماهنگی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و معاونت آموزش ابتدایی در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهدی قزلی در این جلسه اظهار کرد: در این مرحله ۲۵ هزار عنوان کتاب برای ارسال به مناطق محروم در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ضمن ابراز خرسندی از این همکاری گفت: بنیاد پیش از این نیز در بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و اهدای کتاب و نوشت‌افزار به کودکان اعلام کرده، تمام توان خود را برای انجام امور انسان‌دوستانه به‌کار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: موسسه «خانه کتاب» از موسسات مرتبط با معاونت امور فرهنگی، طرح پویش اجتماعی-فرهنگی «بخوانیم؛ بفهمیم؛ بگوییم» را با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی در دست تدوین دارد. این طرح کاملاً همسو و مقوم طرح «عید و داستان» است که امیدوارم موجب هم‌افزایی نتایج هر دو طرح در مدارس و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شود.

رضوان حکیم‌زاده نیز ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های آموزش و پرورش و بنیاد شعر و ادبیات داستانی در سال جدید افزایش یابد.

هفته گذشته دکتر محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از طرح «عید و داستان: داستان‌خوانی؛ داستان‌گویی؛ داستان‌نویسی» به‌جای پیک نوروزی، به مهدی قزلی ماموریت داد برای حمایت از این طرح و ارسال کتاب به مناطق محروم با آموزش و پرورش مذاکره کرده و در نشست‌های سیاست‌گذاری و اجرایی، حضور فعال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز