خبرگزاری کار ایران

شیوه اکران فیلم‌های گروه هنروتجربه تغییر یافت

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۶۸

شیوه اکران فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه در سال جدید تغییر می‌کند.

به گزارش ایلنا، سینمای هنر و تجربه جهت افزایش بهره‌وری سالن‌های سینمایی خود با استفاده از نظرات فیلمسازان و مخاطبان و منتقدان سینمای ایران از اول سال ۱۳۹۷ نسبت به تغییر روش اکران فیلم‌ها در این گروه سینمایی اقدام خواهد نمود. براساس این تصمیم جدول برنامه نمایش فیلم‌ها از ۴۵ روز به ۱۵ روز تقلیل می‌یابد و فیلم‌های سینمایی و مستند که پیش بینی استقبال مخاطب از آن‌ها بیشتر است به‌صورت ثابت در سینماهای کوروش، فرهنگ و باغ کتاب به نمایش درخواهند آمد و سایر فیلم‌های با مخاطب محدودتر به‌صورت چرخشی در سینماهای موزه سینما، خانه هنرمندان و چارسو نمایش داده خواهند شد.

در هر برنامه ۱۵ روز ادامه اکران فیلم‌ها با منظور نمودن تعداد مخاطبین بیشتر براساس روش جدید و بهره وری بالاتر خواهد بود. بدیهی است فیلم‌ها همچنان در طول زمان به مدت میانگین ۲ تا ۶ ماه بر پرده سینماها نمایش خود را (با در نظر داشتن میزان استقبال حداقلی مخاطب) دنبال خواهند کرد.

سینمای هنر وتجربه تلاش وافر دارد با رعایت رفتارشناسی مخاطب این نوع سینما شرایط جدیدی را برای استقبال بیشتر از فیلم‌های هنر وتجربه توسط مخاطبان مهیا سازد.

سینمای خانه هنرمندان همچنان مرکز اصلی نمایش فیلم‌های مستند و کوتاه خواهد بود و امید داریم پردیس سینمایی باغ کتاب با وجود فضای فرهنگی و هنری پیرامون خود به مرور پذیرای همیشگی علاقمندان سینمای مستند و کوتاه شود بعد ازتعطیلات عید نمایش فیلم‌های مستتد و کوتاه در پردیس باغ کتاب آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز