خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی؛

مرکز تماس سامانه ملی سفر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۴۴

مرکز تماس سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به‌منظور فراهم آوردن رفاه حال بیش از پیش گردشگران نوروزی، با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این مرکز در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروز ۹۷ و با هدف پاسخ‌گویی هرچه بهتر به نیازهای اطلاعاتی مسافران و گردشگران در زمینه جاذبه‌های گردشگری، اماکن اقامتی و پذیرایی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی، آب و هوا، اطلاعات راه‌ها، پمپ بنزین، مراکز خدمات رفاهی بین راهی، بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و امداد خودرو، افتتاح شد.

رامین افشاری، مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این مراسم ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات بِروزشده سامانه ملی سفر، با نیروهای این سامانه که در نوروز ۹۷ تعداد آنان به ۱۸ نفر رسیده است، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

او از کارشناسان پاسخگوی سامانه که به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند، خواست تا در پاسخگویی به پرسش‌های گردشگران نوروزی، صبور باشند و با حفظ آرامش و متانت به راهنمایی دقیق و اصولی آنان بپردازند.

سامانه ملی سفر هم‌اکنون در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۲۹ و وب سایتwww.۰۹۶۲۹.ir  اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در اختیار آنان قرار می‌دهد و با طراحی اپلیکیشن ۰۹۶۲۹ شکایات، انتقادات و پیشنهادهای گردشگران را به ثبت می‌رساند.

هموطنان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز