خبرگزاری کار ایران

استقبال از فعالیت‌های فرهنگی ایران در برزیل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۸۷

فعالیت‌های فرهنگی ایران درحمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، در بزرگ‌ترین همایش سازمان‌های مردم‌نهاد جهان در برزیلبا استقبال همراه شد.

به گزارش ایلنا، همایش انجمن اجتماعی جهانی ۲۲ الی ۲۶ اسفندماه در شهر سالوادور برزیل برگزارشد.

این اجلاس برای نخستین بار در سال 2001 میلادی در کشور برزیل آغاز به کار کرده و هدف اصلی خود را گسترش تظاهرات و حرکت‌های مدنی جهانی در مقابله با لیبرالیسم و سرمایه‌داری حاکم برجهان که نماد آن کنفرانس داووس سوییس می‌باشد، می‌داند. این همایش بزرگ‌ترین گردهمایی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد جهان به شمار می‌رود.

کثرت مخاطبین، تنوع ملیت، قومیت و کشورهای شرکت‌کننده، انگیزه بالای ضد امپریالیستی و سرمایه‌داری، رغبت به حرکت‌های ضدصهیونیستی، حضور اکتیویست‌ها و فعالان مدنی، توجه عامه گروه‌های شرکت‌کننده به موضوع فاصله طبقاتی و عدالت اجتماعی از ویژگی‌های این اجتماع بزرگ جهانی است.

 مبتنی بر رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای استکبارستیزی و دفاع از حقوق مظلومین و مستضعفین بخصوص مردم فلسطین و یمن"مرکز فرهنگی وارثین" اقدام به حضور و فعالیت‌هایی در این همایش کرد که مورد استقبال بخش قابل‌توجهی از حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز