خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین تیزر «قلب سیمرغ» رونمایی شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۲۱

همزمان با آغاز سال جدید و از سرگیری اکران فیلم‌ها در گروه «هنر و تجربه»، تازه‌ترین تیزر انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» با یادی از زنده‌یاد وحید نصیریان کارگردان این انیمیشن، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین تیزر انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» نیز منتشر شده و قرار است در سینماهای تهران و شهرستان روی پرده رود. در همین راستا این فیلم امروز 2 فروردین در سینما فرهنگ ساعت 15، پردیس سینمایی کورش ساعت 16، پردیس سینمایی هویزه مشهد ساعت 19 و سینما سوره اصفهان ساعت 19 روی پرده می‌رود.

در این فیلم انیمیشن که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد در نقش «رخش»، رضا کیانیان در نقش «شیردال»، الهام پاوه نژاد در دو نقش «آفرین» و «هما»، پرویز پورحسینی در نقش «سپنتا»، امین قاضی در نقش «رها»، علیرضا طاهری در نقش «رستم»، آرزو آذری در نقش «مینو» و وحید نصیریان در نقش «دم شیرال» صداپیشه نقش‌هایی هستند که نصیریان در «قلب سیمرغ» خلق کرده است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» چنین آمده است: در آینده‌ای دور، میان انسان‌های کره زمین جنگی همه گیر در حال انجام است. در این میان، «سپنتا»، سعی دارد «مینو»، زن پا به ماهش را از این مهلکه بیرون برده و به غاری برساند که توسط نیروی «سیمرغ» از آن محافظت می‌شود. آنها نام فرزند خود را «رها» می‌گذارند. در گیر و دار این جنگ، «اژدهاک» که در کوه دماوند به بند کشیده شده بود، آزاد می‌شود. رها پس از سال‌ها به جنگ اژدهاک می‌رود و با وجود کوچکیش بر اژدها پیروز گشته و ناجی سرزمینش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز