خبرگزاری کار ایران

آرزوی حاتمی‌کیا برای ساخت فیلمی به زبان آذری درباره شهدای آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۷۲

ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: امیدوارم روزی بتوانم فیلمی به زبان آذری بسازم. دلم می‌خواهد این حقی که به گردن من است را روزی ادا کنم چون در دوران جنگ با بسیاری از آذری‌ها و تبریزی‌ها برخورد داشته‌ام که دلم می‌خواهد برایشان فیلمی بسازم.

به گزارش ایلنا، «به وقت شام» آخرین اثر ابراهیم حاتمی کیا به طور همزمان در ۴ سالن پردیس سینمایی ستاره باران اکران شد و ۶۵۰ نفر از علاقه‌مندان به تماشای این فیلم نشستند.

ابراهیم حاتمی‌کیا در اکران نوروزی آخرین اثر خود در تبریز حضور یافت و ضمن ابراز خرسندی از این رویداد گفت: من در این فیلم فقط توانستم یک هزارم رشادت‌های مدافعان حرم را به تصویر بکشم و امیدوارم روزی شاهد آثار دیگری در این حوزه باشیم.

وی افزود: موانع زیادی بر سر راه ساخت ین فیلم بود و من تصور می‌کردم که به سرانجام نمی‌رسد اما فکر می‌کنم که روح شهیدان این راه دعاگوی من در این مسیر بود.

حاتمی‌کیا تأکید کرد: این رزمندگان مظلوم و مغفول واقع شده‌اند و من باز هم امیدوارم که بتوانم در این رابطه به خصوص در خصوص شهدای تبریز و آذربایجان فیلم بسازم.

مجید مسعودی مدیرعامل مجموعه تجاری، تفرحی و فرهنگی ستاره باران نیز بعد از اکران فیلم «به وقت شام» ضمن ابراز خوشحالی از این رویداد فرهنگی اظهار کرد: پردیس سینمایی ستاره باران با هدف ایجاد فضای فرهنگی و تأکید بر اهمیت این موضوع افتتاح شده است و امیدوارم که جایگاه خود را در میان اهالی هنر و علاقه‌مندان به فیلم و سینما باز کند.

وی گفت: پردیس سینمایی ستاره باران متعلق به هنرمندان و فیلمسازان تبریز است و در موضوع اکران نیز اولویت ما با فیلم‌های بومی خواهد بود.

مسعودی در خصوص انتخاب یک فیلمساز به عنوان مدیر پردیس سینمایی نیز افزود: هدف ما انجام فعالیت‌های تخصصی در حوزه سینماست و برای دست یافتن به این مهم لازم بود که فردی مسئولیت را به عهده بگیرد که دغدغه فرهنگ و هنر، به خصوص در حوزه سینما را دارد.

وی تأکید کرد: آماده هر گونه همکاری با ارگان‌های فرهنگی در خصوص برگزاری جشنواره‌های سینمایی هستیم و به مخاطبان علاقه‌مند اطمینان می‌دهیم که در این مجموعه سعی خواهیم کرد که اکران آثار سینمایی ویژگی به روز بودن را دارا باشد.

پردیس سینمایی ستاره باران دارای ۷ سالن سینما است که به تازگی کار خود را در مجموعه تجاری در مرکز شهر تبریز آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز