خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه شماره ۱ ستاد مرکزی خدمات سفر مطرح شد:

پرهیز از برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۸۰

ستاد مرکزی خدمات سفر در نخستین اطلاعیه خود از از مسافران و گردشگران نوروزی خواست از برپایی چادرهای مسافرتی خود در اماکن ناامن به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط مستعد خطر و مناطقی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد به شدت پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی خدمات سفر در اطلاعیه خود به تمامی تاسیسات گردشگری، رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید کرد که در طول مسیر مراجعت مسافران نوروزی دقت لازم را در ارایه کیفی خدمات، نرخ خدمات و بهداشت مراکز داشته باشند.

ستاد مرکزی خدمات سفر همچنین از هموطنان و مسافران نوروزی که اقامت در چادر را انتخاب می کنند، درخواست کرد در مکان هایی که توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها تعیین شده است اقدام به برپایی چادر کنند.

در اطلاعیه ستاد مرکزی خدمات سفر با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری  وضعیت آب و هوا در برخی مناطق کشور بر آماده باش کامل ستادهای استانی خدمات سفر برای مواجهه با شرایط آب و هوایی، بارندگی، آبگرفتگی، جاری شدن سیل، کنترل آب های سطحی و مشکلات احتمالی ناشی از  بارش ها تاکید کرد.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه خود آورده است: ستادهای استانی خدمات سفر نسبت به ساماندهی و اسکان موقت آن دسته از هموطنانی که در شرایط بحرانی از چادرهای مسافرتی استفاده می کنند با بهره گیری از ظرفیت مساجد، اماکن ورزشی، سالن های نمایشگاهی و مکان های سرپوشیده عمومی برنامه ریزی و اقدام خواهند کرد.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین از مسافران و گردشگران نوروزی خواست از برپایی چادرهای مسافرتی خود در اماکن ناامن به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط مستعد خطر و مناطقی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد به شدت پرهیز کنند.

گفتنی است گردشگران و مسافران نوروزی می توانند با شماره تلفن 09629 به منظور اعلام مشکلات و دریافت راهنمایی های لازم تماس بگیرند.

سایت اینترنتی www.visitiran.ir نیز به منظور تسهیل در یافتن نقاط گردشگری کشور و معرفی این نقاط در اختیار هموطنان گرامی قرار گرفته است.

براساس اعلام ستاد مرکزی خدمات سفر، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند نظرات و تصاویر مربوط به خدمات ارایه شده در طول سفر را نیز در قالب طرح "تقدیر به امضای مردم" از طریق اپلیکیشن موبایلی به آدرس app.ichto.ir به این ستاد ارسال کنند تا با رای مستقیم آن ها از خدمات خوب ارایه شده به گردشگران و مسافران نوروزی تقدیر شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز