خبرگزاری کار ایران

درخواست سحر دولتشاهی از مردم برای کمک به آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۹۲

سحر دولتشاهی در برنامه تلویزیونی دورهمی، از مردم برای آزادی زنان زندانی که به دلیل جرائم غیرعمد در حبس هستند درخواست کمک کرد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در سومین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون مهمان اصلی بود و در کنارش دو ترانه به نام‌های «یه کاری کن دلم آروم بگیره» و «دوست دارم» از گروه موسیقی سون روی آنتن شبکه نسیم اجرا شد.

سحر دولتشاهی در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره ماه تولدش گفت: من متولد مهر ۱۳۵۸ هستم. یکی از ویژگی‌های بارز متولدین مهر این است که بسیار سریع تعادل خود را از دست می‌دهند. من الان ۳۸ ساله‌ام و دو سال با ۴۰ سالگی فاصله دارم. باید بگویم یک ترس عجیب از ۴۰ ساله شدن دارم. احساس می‌کنم این ترسی به دلیل نشناختن این سن و شرایط آن است.

این بازیگر همچنین با بیان اینکه تحصیلات دانشگاهی‌اش مهندسی شیمی و مترجمی زبان فرانسه است، گفت: اما از دوران کودکی علاقه خاصی به بازیگری داشتم. با پدرم به تماشای تئاتر می‌رفتیم. تا این که سال ۷۹ برای اولین بار در یک تئاتر به عنوان بازیگر حاضر شدم. اولین بازی در یک اثر تصویری را هم در فیلم «چهارشنبه سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی تجربه کردم. در آن فیلم با هدیه تهرانی همبازی بودم و او کمک بسیاری به من کرد تا دلهره و استرسم جلوی دوربین رفع شود.

دولتشاهی با بیان اینکه مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا بود، گفت: مادرم ورزش را در حد کمک به سلامتی به من تصویه می‌کرد اما من مهارت غریق نجات و مربی‌گری شنا را به طور کامل یاد گرفتم. با این که پدر و مادرم هنرمند نبودند اما هنر را دوست داشتند و حامی و مشوق اصلی من بودند.

این بازیگر همچنین «فیلمنامه، سپس سابقه کارگردان و بعد از آن تکراری نبودن نقش» را از معیارهای انتخاب خود برای بازی خود خواند و گفت: البته تنها فیلمی که بدون توجه به فیلمنامه آن را پذیرفتم فیلم خانم برومند بود.

دولتشاهی همچنین با بیان اینکه نویسندگی آرزویش بوده و هست و حتی گرایش دانشگاهی او در هنر نیز ادبیات نمایشی بوده دلیل محقق نشدن این آرزو را تنبلی و دلایل مختلف دیگر خواند و با اشاره به نقاط قوت و ضعفش، گفت: عدم اعتماد به نفس کافی نقطه ضعف و مهربان بودن نقطه قوتم است.

سحر دولشتاهی همچنین در پایان برنامه نمایشنامه اولین تئاتری را که در آن بازی کرده است به موزه دورهمی اهدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز