خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازندگان سریال بانوی عمارت درباره جذب بازیگر

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۵۹۰

سازندگان مجموعه بانوی عمارت اعلام کردند که تاکنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری یا مشارکت در سرمایه‌گذاری از هیچ علاقمندی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی چند ماهی است آغاز شده و پس از تصویربرداری در شهر کاشان، گروه در حال حاضر در شهرک غزالی مشغول فعالیت هستند.

باتوجه به اینکه تا پیش از اغاز تصویربرداری این مجموعه برخی بازیگران از طریق فراخوان بازیگری در این سریال حضور پیدا کردند، مدتی است برخی با سوءاستفاده از نام این مجموعه تلویزیونی و با دریافت مبالغی، وعده حضور در این مجموعه را با علاقمندان بازیگری مطرح کرده‌اند که بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، مجموعه «بانوی عمارت» تاکنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری یا سرمایه‌گذاری از هیچ علاقمندی، دریافت نکرده است و شکایت از سوءاستفاده کنندگان از نام مجموعه (بانوی عمارت) و کارگردان (عزیزالله حمیدنژاد) از طریق مراجع قانونی و توسط تهیه‌کننده و کارگردان پیگیری خواهد شد.

«بانوی عمارت» عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می‌کند. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری خواهد شد.

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، امیر حسین ارمان، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل‌آقا و رامتین خداپناهی ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز