خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس گروهی «کلیک» به تورنتو می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۱۷۱

نمایشگاه گروهی‌ «کلیک» توسط گالری هنری آرتا در ماه مه 2018، در شهر تورنتوی کانادا و با مدیریت فای عطاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی‌ «کلیک» (Click) که توسط گالری هنری آرتا (artagallery) در خرداد ماه ۱۳۹۷ )برابر با ۱۰ - ۲۲ مه ۲۰۱۸)، در شهر تورنتوی کانادا و با مدیریت فای عطاری (Fay Athari) برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، در کنار آثار عکاسانی چون آنتونی شاتزکی (anthony Schatzky)، السا هاشمی (Elsa Hashemi)، فای عطاری (Fay Athari)، ژاکلین اسلون سیکلوس (Jacquelyn Sloane Siklos)، جان کاسموپولوس (John Kosmopoulos)، لودمیلا شانایدر (Ludmila Schnaider)، مرتضی نیک‌نهاد (Morteza Niknahad)، ساسان قهرمان (Sasan Ghahreman)، سیدرا سید (Sidra Syed) و استیون لوینسون (Steven Levinson)، عکس‌هایی از البرز ملک‌پور هم به نمایش گذاشته می‌شود.

گالری آرتا در معرفی نمایشگاه «کلیک» چنین نوشته است: «کلیک عکاسان استثنایی را معرفی خواهد کرد که دوربین را به‌عنوان شیوه‌ی بیان اندیشه و خلاقیت خود برگزیده‌اند. این نمایشگاه آثار هنرمندانی را به نمایش خواهد گذاشت که همگی دوربین را به شیوه‌ای متفاوت برای روایت داستان‌ خود به کار می‌گیرند؛ حالا ممکن است عکس یک پرتره، یک منظره، انتزاعی و یا سورریال باشد. هیچ محدودیتی در کشف خلاقانه در ساحت عکاسی در این نمایشگاه جالب وجود نخواهد داشت آن‌جا که می‌تواند بیننده را به جان اندیشمند پشت عکس گرفته‌شده جذب کند.»

البرز ملک‌پور با تجربه‌ی نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی‌ داخلی و خارجی چون دو نمایشگاه دیگر این هنرمند در کانادا چون نمایشگاه عکس «من البرز ملک‌پور هستم» “I am Alborz Malekpoor” به مدت سی روز در مه ۲۰۱۷، امسال هم با شرکت در نمایشگاه گروهی «کلیک» آثار عکاسی‌اش را در معرض دید عموم و اهل فن قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز