خبرگزاری کار ایران

اختتامیه پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۵۸

پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی، یادمان زنده‌یاد محمود استادمحمد، شنبه ۲۵ فروردین در این مجموعه تئاتری به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، روز شنبه ۲۵ فروردین ۹۷ و همزمان با عید فرخنده مبعث پیامبر اسلام (ص)، مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی با حضور مدیران دانشگاه تهران و همچنین جمعی از هنرمندان، اساتید و دانشجویان تئاتر دانشگاهی در ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، مرکز تئاتر تجربی دانشجویان و موسسه هنر تماشاگان و با یاد زنده‌یاد محمود استادمحمد هنرمند فقید و خالق آثاری همچون «آسید کاظم»، «دیوان تئاترال»، «سپنج رنج و شکنج» و «شب بیست و یکم» برگزار می‌شود.

این دوره از نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی از مهر سال ۹۵ آغاز و تا اسفند سال ۹۶ ادامه داشت که بر اساس آن ۲۰ اثر نمایشی در روزهای شنبه هر هفته توسط گروه‌های نمایشی خوانش شد.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مرکز تئاتر مولوی، می‌توانند در روز شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۸ به این مرکز به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز