خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف فیلترینگ تلگرام در تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۲۰۷

یازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی ۳۶۰ درجه سراغ موضوع فیلترینگ تلگرام رفته است.

به گزارش ایلنا، جدید‌ترین قسمت از برنامه تلویزیونی ۳۶۰ درجه با موضوع فیلترینگ تلگرام تولید شده است. با فضاسازی رسانه‌ها تقریبا بسیاری از مردم مطمئن شده‌اند که باید دنبال نسخه پشتیبان از اطلاعاتشان در تلگرام باشند؛ اما علت این محدودیت‌ها چیست؟

تلگرام در روزهای امنیتی و پر آشوب دی ماه سال گذشته مختل شد. هرچند رئیس‌جمهور قول داده بود که هیچ انگشتی روی دکمه فیلتر نخواهد رفت اما تقریبا بسیاری مطمئن شدند که این پیام رسان پرحاشیه دیگر برگشت‌پذیر نیست. اوضاع که آرام‌تر شد دوباره تلگرام هم آزاد شد. امروز مسئولان دولتی معتقدند که بحران ارزی چند هفته گذشته هم بی‌ربط به موج‌سازی فضای مجازی و تلگرام نبوده است. مطرح شدن ارز گرام در بستر تلگرام هم باعث شده تا اوضاع دیگر فقط امنیتی-سیاسی نباشد. در این روز‌ها بسیاری از حرف‌ها بر سر تهدیدات اقتصادی و اجتماعی پیام‌رسان غیربومی است. دوربین «۳۶۰ درجه» سوال‌ها و حرف‌های مردم را با مسئولان و کار‌شناسان درمیان گذاشته است.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«۳۶۰ درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت ۲۱.۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز